AndroidHealthClinic

True evil never dies

MrJ

10 year + member
Elite Member
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
187
Lengte
1m83
Massa
89kg
Vetpercentage
12%
It has been almost 2 years since the mysterious incident shut down the UAC base on Mars. Several months ago, one of the UAC satellites still monitoring the red planet detected a beacon originating from Site 1. This early research facility was long forgotten, even before the invasion. Now, you're a Marine combat engineer, part of the massive research and security team lead by Dr. Elizabeth McNeil. Your team is being sent back to Mars in an attempt to find and investigate the source of this strange signal. What you'll find, nobody knows, but hopefully it will offer new insight into the ancient civilization that once inhabited Mars.

As your transport nears the surface, you cannot help but wonder what type of "accident" could have killed so many years ago... and could it happen again?

B0006SJZOS.02.LZZZZZZZ.jpg

Yeah baby! Tijd om weer de komende avondjes te griezelen met de expansionpack "Resurrection of Evil" van Doom3!

En guess what? De double shotgun is terug! :ruksmiley:

Dus de lichten gaan nu uit, m'n surround headsetje gaat op en de CD gaat de drive in!

Cya all! :D

/edit:
Trailer: http://files.filefront.com/DOOM_3_Resurrection_of_Evil_Trailer/;3816654;;/fileinfo.html

Laatst bewerkt:
Ik word altijd misselijk van dat soort games van het draaien en de 3D dieptes enzo.
Dat schijnen meer mensen te hebben.

Ligt aan een conversie die de hersenen maakt tussen de bewegingen die je ziet maar die je niet 'voelt'.

ooooo weer een nieuwe game....
Hoe kun je nu nog op alles spelen als er zoveel coole games uit komen?

shit zooi

DBC01 zei:
Ik word altijd misselijk van dat soort games van het draaien en de 3D dieptes enzo.
Dat schijnen meer mensen te hebben.

Ligt aan een conversie die de hersenen maakt tussen de bewegingen die je ziet maar die je niet 'voelt'.
heb ik ook, met unreal bv

Tja, het wordt te realistisch...
Ik heb altijd vastgehouden aan Quake 1; daar waar het multiplayer fragfesten begon :P

• Topic Starter Topic Starter
het is wel een moeilijk spel maar wel moeilijk :S

Ik heb het originele Doom 3 spel hier liggen sinds juli vorig jaar of zo. Officiële release lag veel later, maar ik heb het toch kunnen bemachtigen met een beetje moeite.

Heb het even gespeeld, maar rap terug in mijn Cd-rek verzeild geraakt en er niet terug uitgekomen. Het spel werkt verdomme met triggers (Voor de leken onder ons: Kamer inkijken => Niemand te zien => Kamer binnen gaan => 3 monsters verschijnen in 1x voor je en ook nog een achter je.
Wel goed voor de mensen met een slecht geweten (voortdurend verschrik je je).

Conclusie: Ik speel het niet meer hoewel de graphics gewoon zalig waren.

Mwa, ik ga hem wel even uitproberen. Maar ik vond doom3 een beetje langdradig imho :) Battlefield 2 gaat leuker worden over 2 maandjes :D

• Topic Starter Topic Starter
Zuiperke_1 zei:
Ik heb het originele Doom 3 spel hier liggen sinds juli vorig jaar of zo. Officiële release lag veel later, maar ik heb het toch kunnen bemachtigen met een beetje moeite.

Heb het even gespeeld, maar rap terug in mijn Cd-rek verzeild geraakt en er niet terug uitgekomen. Het spel werkt verdomme met triggers (Voor de leken onder ons: Kamer inkijken => Niemand te zien => Kamer binnen gaan => 3 monsters verschijnen in 1x voor je en ook nog een achter je.
Wel goed voor de mensen met een slecht geweten (voortdurend verschrik je je).

Conclusie: Ik speel het niet meer hoewel de graphics gewoon zalig waren.

Het was idd erg veel van hetzelfde.

Donkere hal, zaklamp aan, deurtje openen, kamer in en de 2 verschijnende Imps afknallen. Maar om dat te doen moest je je zaklamp weer verwisselen en sta je dus in het donker met een shotgun om je heen te knallen. :p

Ikzelf heb er zeer lang over gedaan om de eerste levels uit te spelen. Damn, wat een intens nare creepy sfeer. Eenmaal na Alpha labs 4 kwam ik over m'n angst heen en kon ik meer spelen.

Daarvoor kon ik max. 15 minuten spelen waarna ik vlug weer terug naar m'n oude vertrouwde desktop moest om tot rust te komen. :o

Terug
Naar boven