XXL Nutrition

true life mtv

fiezefur

Huge Freak
Waardering
1.884
Lengte
1m87
Massa
91kg
Vetpercentage
7%
Heeft iemand hier toevallig de true life aflevering over anabolen en steroïden gebruik ergens? Hij is verder nergens te vinden.

Als het toch over mtv true life gaat, weet iemand de link naar die van kevin nee. Hij was toen 19 en begon net met strongman dacht ik, gruwelijk om te zien hoe hij gegroeid is

**** me die injectie van die mma gast ziet er echt slecht uit. Alsof de naald bot/te groot is.

Ik heb ze op men pc staan als je wil post ik ze op you tube , wel karma geven dan he :D

De karmatijger komt in beeld als je het post

Als het toch over mtv true life gaat, weet iemand de link naar die van kevin nee. Hij was toen 19 en begon net met strongman dacht ik, gruwelijk om te zien hoe hij gegroeid is

+1 die wil ik ook nog eens zien, die jongen was echt een beest. Met 19 jaar was die ook al uitsmijter van een discotheek bij hem in de buurt.

Binnen 20-30 min staan ze hier ;)

Mooie "family friend" die Larry, die naald erin en gelijk spuiten. Aspireren gelul....

En nr 3, wat een fag, die Brian is liever lui dan moe. Snel een kuurtje om te groeien. Geen diehard sporter, dus binnen afzienbare tijd is het er weer af. Goed voor mijn allergie :cool:. Ook hier trouwens weer niet aspireren en zag je hem trillen haha.

Weet iemand trouwens wat nr 2 op 19:30 neemt? Hij pakt 3x iets met een pipetje in zijn mond...

Daar hebben we die kontpiraat weer. :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Mtv zou dit uit moeten zenden ipv die sweet sixteen onzin.

Terug
Naar boven