XXL Nutrition

Tsunami overspoelt Amsterdam!

EricR

Superior Athlete
20 jaar lid
10.000 berichten 50.000 berichten
Waardering
2.657
Lengte
1m79
Massa
96kg
Vetpercentage
21%
AMSTERDAM - Geboren en getogen Amsterdammers zijn bijna een bedreigde minderheid in de stad geworden. Nog maar 204.000 inwoners zagen ooit in de hoofdstad het licht, terwijl er nu 255.000 niet-westerse allochtonen in de stad wonen.

Uit cijfers van het gemeentelijke statistiekbureau blijkt dat geboren Amsterdammers nog steeds in grote drommen de stad ontvluchten. In vijftien jaar tijd daalde die groep van 271.000 naar 204.000. Daarentegen steeg het aantal nieuwkomers uit de rest van het land van 171.000 naar 179.000.
Er wonen nu 743.000 mensen in de stad. Nog maar net de helft is autochtoon (52 procent) terwijl dat vijftien jaar geleden nog 61 procent was.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/61553351/Amsterdammer_bedreigde_minderheid.html

Een bedreigde minderheid :roflol: Amsterdam doet inderdaad weinig onder voor een stad als Sao Paulo, Caracas of Johannesburg.

Haha, gekkenhuis!

• Topic Starter Topic Starter
Nog even en er zijn in ieder geval geen meerderheiden meer in Amsterdam of ziet de Telegraaf iedere allochtoon als onderdeel van dezelfde groep? Allochtoon = allochtoon, ongeacht afkomst?

Rotterdam, Den Haag, Amsterdam.. tis vort 1 grote zooi

Yep, Armageddon!!!!!!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar][afbeelding niet meer beschikbaar]

http://www.ad.nl/misdaadmeter/?page=score2005

De misdaadmeter van het AD, yep wat een getto dat Den Haag. Niet meer te redden. Amsterdam staat nog lager dan Eindhoven en Tilburg, stelletje boeren zijn gewoon crimineel.

Altijd lachen als je met feiten komt

Bleeeeeeeeeeeeeeer:roflol:
Gaat er iemand eens dik af zeg

Weer een voorbeeld van de toenemende tsunamisering van de samenleving.

de tsunamiserings tsunami: it's coming! :eek:

Huppakee, bom erop en opgelost:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De Tsunami komt van links!

uhm ik heb het over die probleemwijken die je alleen daar ziet

[Afbeelding niet meer beschikbaar][afbeelding niet meer beschikbaar]

http://www.ad.nl/misdaadmeter/?page=score2005

De misdaadmeter van het AD, yep wat een getto dat Den Haag. Niet meer te redden. Amsterdam staat nog lager dan Eindhoven en Tilburg, stelletje boeren zijn gewoon crimineel.

Ik zie brandstichten er niet bij staan. Ik vermoed dat Den Haag op die ranglijst op nr 1 staat. Er waart daar een zekere EricR rond die niet vies is van een flinke fik :)

Alleen? Nooit in Eindhoven geweest? Of in Tilburg? Of in andere middelgrote steden met probleemwijken? Arnhem bijvoorbeeld?

Ik ken een aantal punten in Den Haag waar het een behoorlijk pestbende is, maar voor een stad met 450.000 inwoners valt het wel mee. Oh shit, nu bagataliseer ik weer.

Ik heb het over de de plaatsen die meerdere malen al in het nieuws zijn geweest over de aanpak. (die toch nooit zal helpen)

Ik zie brandstichten er niet bij staan. Ik vermoed dat Den Haag op die ranglijst op nr 1 staat. Er waart daar een zekere EricR rond die niet vies is van een flinke fik :)

Als het de cijfers tussen 1977 en 1983 betrof wel :D Toch wel minimaal 1 brandstichting per dag.

Terug
Naar boven