AndroidHealthClinic

Tsunamisering in de zorgsector, Mekkabedevaart misschien vergoed

EricR

Superior Athlete
20 jaar lid
10.000 berichten 50.000 berichten
Waardering
2.657
Lengte
1m79
Massa
96kg
Vetpercentage
21%
Zorgverzekeraar VGZ overweegt bedevaarten richting Mekka te vergoeden in navolging van de pelgrimreizen naar Lourdes. Dat vertelt bestuursvoorzitter Edwin Velzer.

De topman wil de voorwaarden nog bespreken in een nog op te zetten interne projectgroep. Die moet gaan kijken welke heilzame elementen de bedevaarten bieden. Ook gaan ze kijken in welke vorm ze bezinningsreizen aan zowel gelovigen en niet-gelovigen kunnen aanbieden. Niet alleen bedevaarten naar Mekka zouden dan vergoed worden, maar ook excursies op de hei of een tijdelijk verblijf in klooster.

Velzel reageert op uitspraken van VVD-kamerlid Edith Schippers die wil dat verzekeraars stoppen met het vergoeden van reizen naar Lourdes. Velzer was in Lourdes vrijwillig brancardier. Hij duwde de rolstoelen van oude en zieke mensjes die op kosten van VGZ zes dagen naar Lourdes mochten.

FOK!frontpage

Goed dan wil ik ook een heilzame reis naar Nepal vergoed zien of mijn zeer heilzame reis naar Brazilie. Tijd om me maar eens bij VGZ aan te melden.

Wat een bullshit voorstel, die hele crap naar die oorden is alleen maar geldklopperij en valse hoop opwekken.

ze willen het iig in zijn geheel doortrekken. maar zal ongetwijfeld snel afgelopen zijn.
zou ook moeilijk voor te stellen zijn, een verzekering die reisjes weggeeft:D

wtf zeg hoe komen ze er bij?

ze willen het iig in zijn geheel doortrekken. maar zal ongetwijfeld snel afgelopen zijn.
zou ook moeilijk voor te stellen zijn, een verzekering die reisjes weggeeft:D

En wanneer blijkt dat het allemaal maar niks is, dan gaan de premies weer omhoog,
want het geld moet natuurlijk wel terug verdiend worden.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben mijn voorhuid al aan het verbergen, misschien dat ik ook een gratis reisje Mekka er uit kan slepen. Koop daarna nog wat krukken en ga als goede katholiek nog even naar Lourdes. Dit soort onzin vraagt gewoon om frauderen.

Gelijk ff gemaild met iemand van hun.
Dit is zijn antwoord:

Echt helemaal niet. Ja een beetje wel, als VGZ personeel collecteren we wel voor diegenen die naar Mekka willen, maar wel enkele reis dan. Daar hebben we graag geld voor over.

Hij heeft wel humor:)

• Topic Starter Topic Starter
:roflol:

Gelijk ff gemaild met iemand van hun.
Dit is zijn antwoord:

Echt helemaal niet. Ja een beetje wel, als VGZ personeel collecteren we wel voor diegenen die naar Mekka willen, maar wel enkele reis dan. Daar hebben we graag geld voor over.

Hij heeft wel humor:)

:roflol:

Werd al gelijk para. Dat ik veel moet betalen oke, dat dat voornamelijk voor anderen is oke, maar reisjes betalen voor anderen gaat wel wat ver he:)

De wereld op z'n kop.. Wanneer komen AAS in m'n pakket?

wordt een bedevaart naar Lourdes vergoed dan? (blijkbaar wel dus :D)

gvd wat een CRAP!

Dan wil ik ook naar Rome de paus bezoeken.

De wereld op z'n kop.. Wanneer komen AAS in m'n pakket?

Zitten toch al in het pakket?
Ga je bij de arts zeuren dat je geen zin hebt in coïtus en je krijgt misschien een testosteron middeltje voorgeschreven..proviron ofso :D

OT:
reisjes vergoeden? ik ging mn moeder naar de dokter brengen..zonder in details te treden maar in het ziekenhuis waar de foto's gemaakt werden moest ze voor verschillende dingen eigen bijdrage betalen. Ik vind dit niet kunnen. Iemand is ontzettend ziek maar moet bovenop de premie nog een eens betalen voor goede zorg..Die knakkers zouden er slim aan doen om dit te verhelpen ipv domme reisjes vergoeden.

Laatst bewerkt:
Dit is dus de ellende als privé en staat zich met geloof gaat bemoeien/mengen. Het is ongelijkheid naar niet-gelovigen, en kan dus in geen geval als je juist achter die gelijkheid staat...

Terug
Naar boven