Fitness Seller

TT 700tribulus

• Topic Starter Topic Starter
kheb wel het gevoel dat ik veel meer energie heb, harder groeien kan ik nog niet na twee weken zeggen. Wel meer kracht.

Een fijne A cup aan over gehouden:rolleyes:

hahah die had ik al, doe nog steeds m'n best om m;n meid in te halen, maar dat zal denk ik nooit lukken:cool:

En zeker niet met dit spul :)

wrom ni met dit spul? heb jij daar slechte ervaringen mee beelzebab?

testosteron boosten met legale middelen :D :D :D vandaar dat ronnie zo groot is geworden zonder roids. :rolleyes:

uit onderzoek blijkt volgens mij dat alleen zma z'n vruchten afwerpt. je testosteron productie blijft uiteraard gelijk... enkel is het wel zo dat als je bv 100 testosteron deeltjes produceert, er maar 10 'vrij' komen in je lichaam. zma zorgt ervoor dat er meer van de geproduceerde test deeltjes ook echt vrij komen... bv 12 deeltjes. je lichaams productie blijft dus gelijk, enkel het rendement is wat hoger.

maargoed, als jij denkt dat je harder door tribulus gaat, dan moet je het vooral blijven gebruiken. zolang het maar tussen je oren zit kan het positief werken. je hoort wel vaker positieve dingen over tribulus, maar wetenschappelijk bewijs is er volgens mij niet.

voor zma is het merk olimp wel een aanrader... gebruiken velen op dbb. gebruik de search maar eens.

dat geld had beter gespendeerd kunnen worden :rolleyes:

oke dat is duidelijk dan, eigenlijk zijn er dus maar twee dingen die werken, dat zijn whey's en creatine

check anders eerst de sticky van Big_T ff...
'Welke supplementen heb ik nodig?' - staat bovenaan in het supplementen forum.

Terug
Naar boven