Fitness Seller

TUF 14 finale: plaats aub een video

Het moet nog plaatsvinden maar hier alvast wat voorpret en een linkje naar een livestream.

Mayhem vs. Bisping TUF 14 Weigh-In Showdown

Jason "Mayhem" Miller and Michael Bisping have a memorable TUF 14 weigh-in Friday afternoon. Check out the video of just the main event portion, including Bisping giving the fans an obscene gesture twice, below.

http://video.aol.com/aolvideo/aol-sports/tuf-14-weigh-ins-main-event/1307090798001

TUF 14 Weigh-In Highlights

TUF 14 weigh-ins took place Friday afternoon at The Palms in Las Vegas, and they were highlighted by Michael Bisping flipping off the crowd at the end. Full results here. Watch the highlights below.

http://video.aol.com/aolvideo/aol-sports/tuf-14-weigh-in-highlights/1307090848001

The Ultimate Fighter 14 Live Streams

Main Event : [Link niet meer beschikbaar]

hoelaat start het event nederlandse tijd?

en misschien een beetje noob vraag, maar hoe geef je karma, je verdient het namelijk tremendes

• Topic Starter Topic Starter
+1, zeker als je morgen de vids post, zonder ze te spoilen, kan je me pmen voor felatio als het moet

hoelaat start het event nederlandse tijd?

en misschien een beetje noob vraag, maar hoe geef je karma, je verdient het namelijk tremendes

Op het weegschaaltje onder je avatar klikken.:)

+1, zeker als je morgen de vids post, zonder ze te spoilen, kan je me pmen voor felatio als het moet

Hahaha nou daar komen ze dan! hier wil ik wel even wat moeite voor doen...:D

[Link niet meer beschikbaar] Michael-Bisping-vs-Jason-Miller
[Link niet meer beschikbaar] Diego-Brandao-vs-Dennis-Bermudez
[Link niet meer beschikbaar] TJ-Dillashaw-vs-John-Dodson
[Link niet meer beschikbaar] Tony-Ferguson-vs-Yves-Edwards
[Link niet meer beschikbaar] Louis-Gaudinot-vs-Johnny-Bedford
[Link niet meer beschikbaar] Marcus-Brimage-vs-Stephen-Bass
[Link niet meer beschikbaar] Dustin-Pague-vs-John-Albert
[Link niet meer beschikbaar] Roland-Delorme-vs-Josh-Ferguson
[Link niet meer beschikbaar] Steven-Siler-vs-Josh-Clopton

Terug
Naar boven