Fitness Seller

Turinabol in opspraak: ex-atleten klagen fabrikant aan

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Oost-Duitse kampioenen van jaren geleden zijn nu ziek. Ze wijten het aan oral-turinabol, mestanolone en nog veel meer andere anabolen. Het proces tegen de fabrikant is in volle gang.

(Bron: The Daily Mirror)

Heidi Krieger was een vrouw, maar is nu een man. Andreas Krieger is zelfs getrouwd. Karin Koenig heeft depressies en de stem van iemand die haar hele leven heeft gerookt. Birgit Boese heeft morfine nodig om zich te bewegen. En Roland Schmidt kreeg eerst een cup 36DD, en daarna borstkanker. Goed spul, dat Oral-Turinabol.

Aldus een bericht op Ergogenics. Er staan meer links in dat artikel dus wie zin heeft: http://ergogenics.org

slik!!! :eek:
Als je dat leest, heb je verder weinig zin meer om nog maar één enkele tab te nemen.

Nou dat vrouwen niet aan de anabolen moeten gaan omdat ze dan mannelijke trekjes krijgen is altijd zo, niks specifieks met turinabol te maken.

Dat die man cup 36DD krijgt slaat natuurlijk nergens op, hoezo kan dat dan? Of is Roland in Duitsland ook een vrouwennaam...dan nog is het vaag.

Tenslotte staat er dus "Ze wijten het aan oral-turinabol, mestanolone en nog veel meer andere anabolen" ...en vervolgens staat er "goed spul dat oral turinabol"....aha de directe link tussen al die kwalen en oral-turinabol is wel erg duidelijk...not.

Maar goed, dat anabolen niet het allergezondste zijn wat je tot je kunt nemen is wel bekend, echter in het wilde weg ziektes aan bepaalde steroiden koppelen zonder overtuigend bewijs is meer paniekzaaierij.

Dit is al heel lang bekend, dat de Oost-duitse athleten uit die tijd er erg ziek van zijn geworden!

Reem zei:
Nou dat vrouwen niet aan de anabolen moeten gaan omdat ze dan mannelijke trekjes krijgen is altijd zo, niks specifieks met turinabol te maken.
Dat die man cup 36DD krijgt slaat natuurlijk nergens op, hoezo kan dat dan? Of is Roland in Duitsland ook een vrouwennaam...dan nog is het vaag.
Tenslotte staat er dus "Ze wijten het aan oral-turinabol, mestanolone en nog veel meer andere anabolen" ...en vervolgens staat er "goed spul dat oral turinabol"....aha de directe link tussen al die kwalen en oral-turinabol is wel erg duidelijk...not.
Maar goed, dat anabolen niet het allergezondste zijn wat je tot je kunt nemen is wel bekend, echter in het wilde weg ziektes aan bepaalde steroiden koppelen zonder overtuigend bewijs is meer paniekzaaierij.
Welkom op ergogenics!! Die hele site is gevuld met subjectieve fitnesspropaganda.
Zorg dat je er nooit weer komt.

pillennnnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!

ja duhhh.. weet je in wat voor doseringen die gasten turinabol achterover gooiden? is een eerdere post over geweest.. turinabol is LEKKA :D je moet het gewoon niet overdrijven ;)

wazzup zei:
ehm...wat JIJ zegt is subjectieve propaganda.
Op ergogenics staat (en je haalt het zelfs aan):
Dat staat in dat artikel (klopt). Maar ik heb het over die hele site, volgens mij heeft Big Cat dat hier vééélvuldig bewezen dat die Willem Koert (oid) echt heel veel dingen fout heeft, of onterecht suggereert.

Voor mij heeft ergogenics in ieder geval geen enkele nieuwswaarde meer, ik geloof niks van die NeCeDo-slaaf.

Het gaat hier om atleten die jaren lang flinke doseringen a.s. namen.. heb zelfs wel gelezen over 100mg turinabol per dag..

Het is natuurlijk te verwachten als je jaren lang a.s. neemt je hier ooit later in je leven mee geconfronteerd wordt.

Het lullige aan het verhaal van die oost-duitsers is dat ze a.s. kregen zonder het te weten en als ze het wel wisten ze het niet konden weigeren ivm hun toekomst en inkomen.

• Topic Starter Topic Starter
Wat Koert er zelf bijschrijft is z'n eigen suggestie. Moet je niet voor waarheid aannemen. Wat wel leuk is, is dat ie alle mogelijke media-knipsels copieert en publiceert die er maar te vinden zijn over AAS.

Nu weet ik waar ik die grote tet*en van heb:D

Die zijn van jongs af aan volgestopt met allerlei middelen, zonder kennis van nakuren of nazorg. Als een sporter uitgeblust was trokken ze in de DDR weer een nieuw blik open, jaar na jaar. Er zijn dan ook maar heel weinig DDR-atleten geweest die een lange carriere hadden, meeste waren binnen enkele jaren volledig opgebrand.

We weten allemaal dat een overmaat aan androgene middelen toedienen bij vrouwen zal leiden tot vermannelijking. Vreemd dat ze dan Oral Turinabol aanwijzen als hoofdschuldige, de androgene werking van dit middel is zeer laag. Zal eerder komen omdat Turinabol is ontwikkeld in de DDR en daar ook het meest gebruikte middel was. Maar die vrouwen moeten wel erg veel geslikt hebben wil dat er toe hebben geleid dat ze nu als man door het leven gaan.

• Topic Starter Topic Starter
EricR zei:
Die zijn van jongs af aan volgestopt met allerlei middelen, zonder kennis van nakuren of nazorg. Als een sporter uitgeblust was trokken ze in de DDR weer een nieuw blik open, jaar na jaar. Er zijn dan ook maar heel weinig DDR-atleten geweest die een lange carriere hadden, meeste waren binnen enkele jaren volledig opgebrand.

We weten allemaal dat een overmaat aan androgene middelen toedienen bij vrouwen zal leiden tot vermannelijking. Vreemd dat ze dan Oral Turinabol aanwijzen als hoofdschuldige, de androgene werking van dit middel is zeer laag. Zal eerder komen omdat Turinabol is ontwikkeld in de DDR en daar ook het meest gebruikte middel was. Maar die vrouwen moeten wel erg veel geslikt hebben wil dat er toe hebben geleid dat ze nu als man door het leven gaan.

Ik denk dat het ook te maken heeft met welk bedrijf er praktisch aan te klagen valt. Met de producent van Turinabol zal dat makkelijker gaan vermoed ik.

cup dd dat zal ik dan eens aan mn vriendin geven

Kan wel zijn dat het overdreven wordt maar moet je je voorstellen wat er met een mens gebeurt als je op je 11e (!!!!) flinke doseringen naar binnen krijgt geschoven. Echt sick, maar als je soms de hedendaagse Russische turnsters e.d ziet moet je toch ook wel bekennen dat die er vaak zeer mannelijk uitzien met vierkante kaken etc. Ik heb zelfs een keer een verhaal gelzen over clitjes die uitgroeiden tot kleine pikkies van 6-7 cm. Ik zal proberen die bron te achterhalen, kweet nl niet wat zae precies toegediend kregen

Precies. Je moet de artikelen op zich op hun waarde schattten en je eigen mening er over vormen. Wat er bij geschreven wordt is per definitie subjectief. En ergogenics is een waardevolle site en heel anders dan die anti-doping sites.(mening) Ik hen trouwens die reportage op de tv gezien. Wel komisch om zo'n omgebouwde vrouw "plotseling" als man te zien in een relatie met een ander dopingslachtoffer.

DBC01 zei:
Wat Koert er zelf bijschrijft is z'n eigen suggestie. Moet je niet voor waarheid aannemen. Wat wel leuk is, is dat ie alle mogelijke media-knipsels copieert en publiceert die er maar te vinden zijn over AAS.

Terug
Naar boven