hardgainers
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 3
Weet iemand of je propionaat in turkije kunt krijgen en zo ja onder welke naam?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hardgainers zei:Weet iemand of je propionaat in turkije kunt krijgen en zo ja onder welke naam?
Cagri51 zei:Hebben ze ook clenbuterol in Turkije? Lijkt mij vrij sterk. Als je groeihormonen wilt bestellen kost het je een fortuin daar. Had het vorig jaar gevraagd en het kostte toen ongeveer 40 euro voor 4iu. Bro de prijzen die je noemt zijn best duur. Vorig jaar kostte Ephedrine daar 50 eurocent. Maar waar verblijf je nu in Turkije dan. Het kan zijn dat je in een toerischtisch gebied bent.
, NIKS MIS MEE. IEDEREEN WIL GELD VERDIENEN. IK KOCHT 16 SUST EN 16 PRIMO`S VOOR 105 EURO. KREEG IK SPUITEN GRATIS EN VAN ELK 1 EXTRA. JE MOET GEWOON MET ZE ONDERHANDELEN. DE PRIJZEN VERSCHILLEN HIER ZELFS PER APO!
Sustanon en primo hebben altijd op voorraad, de rest kan op bestelling geleverd worden.
Vele apotheken werken gezamelijk, dus als apotheek 1 het niet op voorraa heeft, belt hij apotheek 2 op om de spullen.
De prijzen van sustanon en primo die je noemnt zijn wel een beetje aan de hoge kant.
Maar zoals eerder aangegeven, ligt eraan waar je bent en of je neefje er werkt![]()
HGH zou ik er niet halen, is veels te duur.
Maar back op topic Hardgainer, ik ben zelf nog een test prop tegen gekomen.