AndroidHealthClinic

Turkije en test propionaat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Test Propionaat hebben ze nie in Turkije. De enige Testosteron die ze hebben is Sustanon

zie bij turkije:

[Link niet meer beschikbaar]

hardgainers zei:
Weet iemand of je propionaat in turkije kunt krijgen en zo ja onder welke naam?

IK BEN MOMENTEEL IN TURKIJE HARDGAINER. DE VOLGENDE LIJST IS STANDAARD ZONDER RECEPT VOOR JE TE KRIJGEN IN BIJNA ELKE APO!!! :p

- EFEDRIN ARSAN 20 TAB KOSTEN 3 EURO
- PRIMOBOLAN DEPOT 100 MG. 1 AMPUL KOSTEN 5.30 EURO
- SUSTANON 250 MG. 1 AMPUL KOSTEN 3.75 EURO
- ESTANDRON PROLANGANTUM 1 AMPUL KOSTEN 4 EURO
- PREGNYL 5000 MG. 1 AMPUL KOSTEN ?
- SAIZEN 4 IU FLAKON KOSTEN 58.5 EURO
- SOMATROPINE FLAKON KOSTEN NOG ONBEKEND
- ANAPOLAN 50 MG 20 TAB KOSTEN 17.40 EURO
- PROVIRON 25 MG 20 TAB KOSTEN 6.90 EURO
- CLENBUTEROL 0,02 MG 50 TAB 9 EURO
- NOLVADEX 10 MG 30 TAB KOSTEN 16.25 EURO
- VIRIGEN 40 MG 30 CAP KOSTEN 12 EURO
- AFRO 25 MG 40 TAB KOSTEN 5.5 EURO
- CLOMID 50 MG 30 TAB 12.50 EURO

ALLES KUNNEN ZE BESTELLEN UIT HET BUITENLAND VOOR JE. DAN DUURT HET MISSCHIEN EEN WEEKJE. ALS JE GAAT RONDVRAGEN IS ALLES LEVERBAAR. ZELFS GROEIHORMOON ZONDER RECEPT. ALLEEN GEEN INSULINE. DAARVOOR MOET JE EERST NAAR EEN DOCTER. MAAR ALS JE DIE WAT MUNTEN GEEFT IS HET OK. JE WEET HOE ZE ZIJN!!!

VRIENDELIJKE GROEIGROETEN DR. VERY PEPPY

Hebben ze ook clenbuterol in Turkije? Lijkt mij vrij sterk. Als je groeihormonen wilt bestellen kost het je een fortuin daar. Had het vorig jaar gevraagd en het kostte toen ongeveer 40 euro voor 4iu. Bro de prijzen die je noemt zijn best duur. Vorig jaar kostte Ephedrine daar 50 eurocent. Maar waar verblijf je nu in Turkije dan. Het kan zijn dat je in een toerischtisch gebied bent.

Cagri51 zei:
Hebben ze ook clenbuterol in Turkije? Lijkt mij vrij sterk. Als je groeihormonen wilt bestellen kost het je een fortuin daar. Had het vorig jaar gevraagd en het kostte toen ongeveer 40 euro voor 4iu. Bro de prijzen die je noemt zijn best duur. Vorig jaar kostte Ephedrine daar 50 eurocent. Maar waar verblijf je nu in Turkije dan. Het kan zijn dat je in een toerischtisch gebied bent.

IN ALANYA, EN DIE CLEN IS ER 100% IK HEB HET AL THUIS LIGGEN HIER :D

TOERISTEN GEBIEDEN ZIJN GEWOON DUUR. IN EEN KLEIN DORPJE BETAALDE EEN VRIEND VAN ME IN DE WINTER ECHT BIJNA NIKS. ZE DENKEN OOK DIE TURKEN GOED EXPORT PRODUCT. EN ALLES IS HIER DUURDER GEWORDEN. IK HEB OOK TABEL GEZIEN IN DE COMPUTER HIER. ELKE MAAND IN HET HOOFDSEIZOEN IS HET DUURDER. IN DE WINTER GOEDKOPER. IK DENK OOK DAT HET STEEDS MEER VERKOCHT WORD DIE ROIDS DUS DAN DENKEN DIE TURKEN HEY, HANDEL! JE WEET TOCH HOE ZE ZIJN ;) , NIKS MIS MEE. IEDEREEN WIL GELD VERDIENEN. IK KOCHT 16 SUST EN 16 PRIMO`S VOOR 105 EURO. KREEG IK SPUITEN GRATIS EN VAN ELK 1 EXTRA. JE MOET GEWOON MET ZE ONDERHANDELEN. DE PRIJZEN VERSCHILLEN HIER ZELFS PER APO!

GROETJES VERY PEPPY

caps lock ..........:rolleyes:

-edit-

Laatst bewerkt door een moderator:
Sustanon en primo hebben altijd op voorraad, de rest kan op bestelling geleverd worden.
Vele apotheken werken gezamelijk, dus als apotheek 1 het niet op voorraa heeft, belt hij apotheek 2 op om de spullen.
De prijzen van sustanon en primo die je noemnt zijn wel een beetje aan de hoge kant.
Maar zoals eerder aangegeven, ligt eraan waar je bent en of je neefje er werkt;)
HGH zou ik er niet halen, is veels te duur.
Maar back op topic Hardgainer, ik ben zelf nog een test prop tegen gekomen.

Ey Demi jij hebt nu al 2 topics keihard gekickt, van 2004 beide.
Meer zeg ik niet....

Sustanon en primo hebben altijd op voorraad, de rest kan op bestelling geleverd worden.
Vele apotheken werken gezamelijk, dus als apotheek 1 het niet op voorraa heeft, belt hij apotheek 2 op om de spullen.
De prijzen van sustanon en primo die je noemnt zijn wel een beetje aan de hoge kant.
Maar zoals eerder aangegeven, ligt eraan waar je bent en of je neefje er werkt;)
HGH zou ik er niet halen, is veels te duur.
Maar back op topic Hardgainer, ik ben zelf nog een test prop tegen gekomen.

Schat kijk eens even naar de datums.

huh???????

Slotje maar. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven