AndroidHealthClinic

Turkije

BBwannabe zei:
Heeft er iemand weleens roids in turkije gekocht? hebben ze daar ook sust?

Ja man...geen roids gekocht daar maar weet wel dat ze sust hebben.
Ik ga mss eind Augustus/september...anders volgend jr.

• Topic Starter Topic Starter
Ohja, ik zie op bodypage dat ze er sustanon 250 hebben. :) En lekker goedkoop ook, krijg je zoiets zo mee uit de apotheek?

Overal in turkije is sustanon250mg verkrijgbaar,en goedkoop ook. ;)

sustanon is op zeker te verkrijgen in Turkije, ik geloof echter dat het vastgestelde prijzen zijn, maar ondanks dat je niet kunt afdingen is het gewoon erg goedkoop! :)
Al enig idee hoe je het wil gaan verschepen?

• Topic Starter Topic Starter
opsturen.

Als je de douane in Turkije kunt passeren zit je goed....hier controleren ze al niet meer. Maar of je dr op wilt gokken...ik heb het met 120 tabs nolva wel gedaan, maar daar valt nou eenmaal een betere verklaring op te geven dan ampullen.

opsturen moet lukken, het ligt eraan ofdat men op het postkantoor je pakketje wil openen. (iets dat steeds vaker gevraagd wordt en gedaan wordt bij toeristen)

2hard2die zei:
opsturen moet lukken, het ligt eraan ofdat men op het postkantoor je pakketje wil openen. (iets dat steeds vaker gevraagd wordt en gedaan wordt bij toeristen)

Kunt het altijd verdelen over meerdere pakketjes en op verschillende dgn opsturen...mocht er dan 1 uit worden geplukt komt er iig altijd wel wat over.

geloof me heren dat een pakketje opsturen vanuit turkije geen optie is. Alles wordt nu gecheckt helemaal omdat turkije nu een wit voetje bij de rest van de EG wil halen. Zelfs turken moeten kunnen verantwoorden wat er in een pakket zit

Waarom zou het een probleem zijn bij de douana van Turkye?( ik bedoel dan niet de post )
Het spul is in het land zelf legaal en zolang je het niet te gek maakt lijkt het mij geen probleem.
En bij de douane in Nederland ben ik nog nooit gecontroleert.
En ze kunnen het volgens mij ook moeilijk zien ( dus wel de eventuele zaagjes eruit halen !)
Bij mij is het vanuit Egypte ook gewoon goed gegaan en ik had voor 2 personen zooi meegenomen.
En de deca zit per 50 mg verpakt dus ik heb 100 ampullen moeten "verpakken" :D ( en dan ook nog de test en de strips voor de clomid en nolva )
Ik heb alles gewoon in medicijnen doojes verpakt en bijvoorbeeld in potje van vitamine c.
En dan nog meer medicijnen en verband erbij doen en dat alles in een plastic zak/verbanddoos doen.

Terug
Naar boven