Ik heb even een vraagje. Voor mijn vakantie heb ik 6 weken winny gedaan op 40mg ed. Daarna 2 weken mariadistel genomen en heb geen dip gehad in libido en voelde me vanaf dag 1 daarna prima en daarom ook geen nolva er extra bij genomen.
Nu 7 weken later zit ik te overwegen om nog 6 weekjes winny te doen. Ik zit dan te denken om 4 weken op 40 ed te pakken en daarna 2 weken 50 ed.
Nou vraag ik me af of dit niet te belastend is voor me lever omdat er 7 weken tussen zitten.
Ik voel me verder prima maar wil toch even jullie mening hierover hebben.
---------- Post toegevoegd Fri 10 Aug 2012 om 13:59 ----------
Wat denk ik goed is om te weten is dat ik nu ook ga cutten en winny hierbij dus wil gebruiken omdat het zo goed is bevallen en de spiermassa te behouden.
Nu 7 weken later zit ik te overwegen om nog 6 weekjes winny te doen. Ik zit dan te denken om 4 weken op 40 ed te pakken en daarna 2 weken 50 ed.
Nou vraag ik me af of dit niet te belastend is voor me lever omdat er 7 weken tussen zitten.
Ik voel me verder prima maar wil toch even jullie mening hierover hebben.

---------- Post toegevoegd Fri 10 Aug 2012 om 13:59 ----------
Wat denk ik goed is om te weten is dat ik nu ook ga cutten en winny hierbij dus wil gebruiken omdat het zo goed is bevallen en de spiermassa te behouden.