Fitness Seller

tv kopen

X.

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Foto Contest
15 jaar lid
Waardering
591
Hoi, ik wil graag een tv kopen, een flatscreen die niet zo goed en ook niet zo goed hoeft te zijn. Wel voor een spotprijsje.

Heeft iemand hier misschien onlangs ook pas aangekocht en kan die me helpen met wat belangrijk is? En waar kan ik het beste kopen, gewoon uit een aanbiedingfolder van een zaak of van een internetwinkel (2dehands doe ik niet aan).

Avbd.

Hoi, ik wil graag een tv kopen, een flatscreen die niet zo goed en ook niet zo goed hoeft te zijn. Wel voor een spotprijsje.

Heeft iemand hier misschien onlangs ook pas aangekocht en kan die me helpen met wat belangrijk is? En waar kan ik het beste kopen, gewoon uit een aanbiedingfolder van een zaak of van een internetwinkel (2dehands doe ik niet aan).

Avbd.
Met die eerste goed bedoel je zeker groot?

Gewoon aanbiedingen in de gaten houden lijkt me het beste, even wachten tot de feestdagen dus.

• Topic Starter Topic Starter
Ja klopt, hoeft niet zo groot te zijn, maar ook weer niet zo'n horlogeglaasje.

Aanbiedingen is misschien idd het beste ipv van internet te kopen, zo'n tv kan volgens mij nog best gauw stuk gaan en dan kun je tenminste nog bij de winkel aankloppen...

Ik heb wel goeie ervaringen met plasmadiscounter.nl moet je daar maar eens kijken.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de tiip, zit nog een beetje in twijfel of ik online ga doen of via winkel moek maar ff zien.

Terug
Naar boven