Fitness Seller

TV Lab: Ze is van mij (VPRO) - Praatprogramma over vrouwen in de opzet van VI Oranje

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
Waardering
5.498
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
15%
Yo bazen,

Iemand het programma 'Ze is van mij' al gezien? Vast wel. Kon er zou gauw geen topic over vinden, maar haha, man man ik heb wel gelachen moet ik zeggen.

Omschrijving:

Talkshow over vrouwen. Waldemar Torenstra en Maxim Hartman praten met drie mannelijke gasten ongeremd, vrijuit en met humor over vrouwen met als doel eens lekker over hen te kunnen roddelen. Als mannen onder elkaar. Een programma waarin vrouwen op een voetstuk worden gezet, maar er net zo hard ook weer vanaf worden getrokken. Presentatie: Waldemar Torenstra, Maxim Hartman.

Hier te zien:
http://www.allesgemist.nl/video/TV+Lab:+Ze+is+van+mij/155735

Zeker een aanrader en misschien leuk om er hier over door te praten. 1e aflevering was een beetje hak op de tak, maar wel episch. Veel bekende verhalen. Bijvoorbeeld het grote mijn vrouw wordt steeds dikker sinds we verkering hebben verhaal, etc.

Kijken!

???

Een soort van vrouwenprogramma dus, gemaakt voor en door mannen.

No thanks.

• Topic Starter Topic Starter
Nee gewoon 4 gasten die aan tafel zitten en ouwehoeren over lekkere wijven en de irritante eigenschappen van die lekkere wijven. Zoals je dat zelf ook vaak doet met je vrienden.

Waarom zou ik dat dan op TV willen zien?

Omdat jij geen vrienden hebt.

---------- Toegevoegd om 23:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:16 ----------

Kijk het nou maar gewoon ouwe relnegert.

Grappig programma :)

Laatst bewerkt:
Ik kijk alleen koffietijd :(

Laatst langs gezapt. Boring as hell.
Dat soort gesprekken heb ik wel met mijn vrienden.

Zijn het elke keer dezelfde gasten trouwens?

Het is gewoon coïtus and the city voor mannen dit :(

Maxim Hartman = baas

Vanavond 21:15 nieuwe aflevering, moet weer leuk worden!

Hoeveel afl. zijn er nou totaal geweest. Had toen die 1ste afl. gezien maar daarna leek er niets meer te komen.

Maxim maakt het programma

Wat een afc's bij elkaar zeg.

"vrouwen zijn de baas, mannen moeten geleid worden door vrouwen"

Lol wut

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven