AndroidHealthClinic

TV-Tip: Stamceltherapie bij dodelijke hersenziekten

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Wetenschapsprogramma Horizon gaat donderdag a.s. over de omstreden Chinese arts Huang Hongyun, die beweert mensen met dodelijke hersenziekten succesvol te kunnen behandelen. Ook de inmiddels overleden Nederlander Ardi Bouter liet zich door hem stamcellen uit geaborteerde foetussen inspuiten. Horizon volgt een Britse patiënt en zijn familie.

Uitzending: donderdag 29 september van 22.00 tot 22.50 uur op BBC 2.

hmm intressant
ga wel even een kijkje nemen

dope, de mogelijkheden van hedendaagse medische wetenschap zijn echt onvoorstelbaar

me opa heeft het ook bij die gast gedaan en er is niet echt veel gebeurt :/

spiertje16 zei:
inderdaad
alleen kanker en aids nog
kanker denk ik nog een vijf jaar en dan zijn we erachter
aids betwijfel ik ...
Kanker zijn we een heel eind mee en AIDS bestaat niet.
Maar goed, dan steken er wel andere ziektes de kop op en zo blijven we bezig.
Interessant programma, maar dan zit ik in de kroeg.

• Topic Starter Topic Starter
Sta jij in contact met het parlement van zuid-Afrika of...?

Leg eens uit Dinannemans, AIDS bestaat niet...kom....:rolleyes:

DBC01 zei:

Probeer eens inhoudelijk op D. in te gaan en de gehaktmolen staat klaar. Dat weet je.

Despite his gorilla body, DBC is still a gifted surgeon who can transplant almost any living tissue in another organism. Also his own organism. Dat wist je toch wel. Dus ik overleef die machine wel. :D

DBC01 zei:

Deze link is hier eens gepost. Alhoewel het niet de meest wetenschappelijk representatieve site is, ben ik aan het denken gezet. Al is het alleen maar in mijn eigen voordeel ;)

AIDS bestaat dus niet.

AIDS is veel te winstgevend om te genezen :) sad but true

DBC01 zei:
Dit ga ik vanavond bij het schijnsel van mijn tafellicht eens heerlijk doornemen.
Dank u!
Je bent welkom. Neem ook vooral de reacties op het artikel door! Zijn o.a. van de schrijver van het artikel. Het is de moeite waard, we hebben het er nog over!

Enkel losers krijgen aids.

Die Chinese dokter, ik denk dat ik daar al eens een reportage over gezien heb. Er waren enkele ongeneselijk ziekke Belgen die in hem hun laatste strohalm zagen maar hij bleek een kwakzalver te zijn die veel geld vroeg voor zijn "behandeling."

The rebel zei:
Enkel losers krijgen aids.

Die Chinese dokter, ik denk dat ik daar al eens een reportage over gezien heb. Er waren enkele ongeneselijk ziekke Belgen die in hem hun laatste strohalm zagen maar hij bleek een kwakzalver te zijn die veel geld vroeg voor zijn "behandeling."

Ben je een loser als Hemofilie-patient als je besmet bloed krijgt toegediend?
Ben je een loser als je als bany geboren wordt uit een besmette baarmoeder?
Ben je een loser als je kapot na een ongeluk besmet transfusiebloed krijgt toegediend?

DBC01 zei:
Ben je een loser als je kapot na een ongeluk besmet transfusiebloed krijgt toegediend?
Lees nou éérst dat artikel, schreeuwlelijk!

DBC01 zei:

Natuurlijk niet, je bent wel een loser als je met een broek vol goesting een geile sl*t doet zonder condoom omdat je niet kon wachten, daar doelde ik op.

Terug
Naar boven