XXL Nutrition

Tweaknews sucks

twjunk

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Vandaag kreeg ik een brief opgestuurd met m'n proef accound en paswoord, zoals je wel zal weten kun je tweaknews 10 dagen gratis proberen, efin er stond dus doodleuk bij dat het proefabbonement geldig was tot......hou u vast...29/12/05 welgeteld één dag dus. geweldig:mad:

Vind het prima server. Neem even contact met ze op, neem aan dat er wel wat te regelen valt.

• Topic Starter Topic Starter
Zal morgen is contact met ze opnemen.

Greetzzzzz:)

Hhhmmm ik twijfel nog tussen Eweka en Tweaknews.

Zit nu al meer dan een jaar bij usenetserver. Gewoon goed. Nog nooit problemen gehad, gruwelijk retentie en bijna alles compleet. Tis maar een tip....

Hhhmmm ik twijfel nog tussen Eweka en Tweaknews en usenetserver.

TongPo zei:
Hhhmmm ik twijfel nog tussen Eweka en Tweaknews.

Ik heb beiden, Eweka heeft veel vaker storingen en ook gaat het ophalen van bestanden die langer dan 21 dagen oud zijn erg langzaam. Die staan namelijk op een andere server. Bij Tweaknews trek ik dag en nacht m'n lijn vol, bij Eweka is het op bepaalde tijden toch minder snel.

Eweka is een baggerbedrijf, als je echt goede retentie wil en behoorlijke snelheden moet je naar www.newshosting.com gaan. Als de snelheid niet optimaal kan je via een andere port bij de server, meestal gaat het dan wel snel. Enige is dat ze wat duurder zijn dan Tweaknews of Eweka, maar ik vind het de moeite wel waard.

EricR zei:
Eweka is een baggerbedrijf, als je echt goede retentie wil en behoorlijke snelheden moet je naar www.newshosting.com gaan. Als de snelheid niet optimaal kan je via een andere port bij de server, meestal gaat het dan wel snel. Enige is dat ze wat duurder zijn dan Tweaknews of Eweka, maar ik vind het de moeite wel waard.

Die vent die bij Eweka zit, ene Wijnand, is behoorlijk aso. Helaas doet meneer alles, maar dan ook alles daar.

Ben drie jaar lang ADSL-klant daar geweest, tot ze de boel verpatsten aan Fiberworld. De overgang ging verre van soepel, ben er met Fiberworld uitgekomen want Eweka speelde stommetje. Bij Eweka telt de klant niet, nooit.

Wijnand is een autist, wel een goed technicus. Maar klantvriendelijkheid kent de man niet.

Ik heb tweakdsl dus tweaknews.
Goeie news server; nooit problemen mee gehad.
Retentie tijd mocht wel iets langer, maar 30 dagen is al meer dan de gemiddelde news server.

tweaknews roelt ;)

Als je echt de top wilt moet je Giganews nemen.

Duur, maar dan heb je ook een super snelheid en 70 !!! dagen retentie :cool:

• Topic Starter Topic Starter
http://www.smsusenet.nl/

Dit vond ik ook interessant, als je met je eigen server iets niet of onvolledig binnen krijgt kun je voor 1.10€ 20uur gebruik maken van usenet, ik heb het geprobeert en het gaat idd lekker en snel, plus alle groepen zijn aanwezig.

Greetzzz

Gister een proefabonnement besteld bij tweaknews en vandaag lag de brief al in de bus. Heb gelijk American Pie 1 t/m 3 binnengehaald met 700 KB/s :)

De proefperiode loopt t/m 6 januari en mocht ik hem verlengen (wat ik waarschijnlijk ga doen) kan ik gewoon nog gebruik maken van de aanbieding die eigenlijk maar tot 31 december geldig is. Tot nu toe niets dan lof voor tweaknews.

Terug
Naar boven