AndroidHealthClinic

Twijfel om niet meer te posten..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Iguana

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Maandenlang heb ik me vermaakt op dit forum maar er komen nu zoveel kinderachtige regeltjes dat ik er over twijfel alleen nog maar te gaan lezen op dit board..
Komt erbij het gestapo gedrag van sommige mods(het welbekende flamen oproepen en dan dreigen met sancties.)
Dit alles komt op mij kinderachtig en debiel over en daarom heb ik wel wat beters te doen dan hier nog veel tijd aan besteden.. :cool:

stel je niet zo aan...

Iguana zei:
Maandenlang heb ik me vermaakt op dit forum maar er komen nu zoveel kinderachtige regeltjes dat ik er over twijfel alleen nog maar te gaan lezen op dit board..
Komt erbij het gestapo gedrag van sommige mods(het welbekende flamen oproepen en dan dreigen met sancties.)
Dit alles komt op mij kinderachtig en debiel over en daarom heb ik wel wat beters te doen dan hier nog veel tijd aan besteden.. :cool:

Zullen we met z'n allen 2 weken niet posten? Ik doe mee!

(wat is recalcitrant zijn toch heerlijk :D )

er zit wel een kern van waarheid in, nu moet je idd serieus gaan posten.......:p

Succes er mee.

Gast dat soort dingen moet je niet roepen maar doen. Succes :thumbs:.

Ik had net T aan de lijn en hij zat te overwegen het forum dan maar dicht te gooien, want het had nog maar weinig zin zonder Iguana volgens hem....

Iguana zei:
Je hebt nog niet anders gedaan dan onzin gepost, topics verkloot die perfect liepen en je voegt 0.0 toe aan dit board. Van mij mag je gerust vertrekken, zal er niet om rouwen (wie wel?)

ps: De enige die debiel en kinderachtig is ben je zelf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven