MuscleMeat

Twijfel voor de start.

diehardecto

aka Timothy
R.I.P.
Waardering
13
Lengte
1m91
Massa
107kg
Vetpercentage
8%
Beste BB'ers

Wilde van het weekend even mijn gear bestellen en nu heb ik weer wat mensen gesproken op de gym en nu begin ik toch weer te twijfelen dus wilde wel even jullie mening horen. Vorige kuur was parabolin met test cypionaat. Elke 5 dagen 300 mg cypionaat met 125 mg parabolin. Ging heerlijk. Weinig vocht. Daling in vet door dieet en toch een paar kilo er bij. Nu na de kuur wel weer beetje last van acne, maar weinig terugval (wel in kracht) Ik zit nu rond de 100 kilo en wil graag naar de 110. (verwacht niet dat dat met deze kuur in 1 keer lukt, maar hoop een goede start te maken) Wil ter motivatie graag voeding en trainingslog bij houden op op DBB :)

Mijn opzet zoals die nu was was deze:

1 tm 10: 1000 mg test E (HG)
1 tm 4: 50 mg dianabol ED
5 tm 10: 50 mg proviron ED

Nakuur met arofixen en tijdens kuur HCG.

Nu ben ik met die parabolin erg lekker gegaan.. 2e optie is:

1 tm 10: 750 mg test E (HG)
1 tm 8: 250 mg parabolin

Nu zeiden 2 erg grote jongens tegen mij dat ik misschien beter van de enanthaat esther af kon blijven. Deze was schadelijker voor me, zat langer in mijn lichaam en leverde meer vocht op. Zij stelde dan ook voor:

1 tm 10: 200 mg prop 3x per week (eventueel minder)
1 tm 8: 250 mg parabolin

Wat denken jullie ervan? Ik eet heel schoon, maar phillyfreezer gaf in zijn log toch aan behoorlijk veel vocht vast te houden. Ik zet er verder post workout 10 i.u. snelwerkende insuline bij.

Graag jullie wijsheid (met onderbouwing aub ;) )

je 2de optie klinkt erg goed.
vocht vasthouden met de test e heb je altijd wel, maar als je clean eet dan zal dat reuze meevallen. Zou t gewoon op de test e houden:) + diana en para

• Topic Starter Topic Starter
je 2de optie klinkt erg goed.
vocht vasthouden met de test e heb je altijd wel, maar als je clean eet dan zal dat reuze meevallen. Zou t gewoon op de test e houden:) + diana en para

En de dosering van de test vindt jij goed zo? 750 mg?
Wat is je overweging om test E te pakken ipv de derde optie met de prop?
Ik denk zelf dat ik daar minder massa mee pak.
Bedankt al voor je reactie ;)

Dat je met enanthaat meer vocht hebt, ja. Dat het schadelijker is voor je lichaam, laat me niet lachen... Wat een onzin!

Optie 1 is de gezondere keuze. Optie 2 zal de meeste resultaten leveren. Aan jouw de keuze!

Heb je last van vocht, dan de proviron iets verhogen. Hoewel je met 50mg HG een heel eind komt!

---------- Toegevoegd om 09:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:29 ----------

Kuurtje lijkt heel erg op mijn geplande kuurtje:

1-4 50mg dbol HG
1-12 500mg cypionaat HG
1-10 300mg parabolan (misschien later parabolin)
5-12 50mg proviron HG

Overigens klopt het wel dat enanthaat natuurlijk langer in je lichaam zit en dat je derhalve later herstelt dan met prop. Gelukkig maar want anders krijg je problemen met de ester van de parabolin die in je lichaam actief is terwijl de test is uitgewerkt;).

Ik denk dat het verschil tussen optie 1 en 2 qua massa niet echt groot is. Misschien dat je wat sterker wordt met optie2.

De gains van test zijn - evenals de bijwerkingen - niet lineair. Parabolin is heel effectief in kleine doseringen, dus daar zit je fout denk Jay. Optie 2 is de beste keuze kwa massa en kracht.

Dus er is niks te zeggen voor een kuur met de prop erin? Trek de prop sowieso 2 weken langer door dan de parabolin (esthertijd parabolin is 5 tot 7 dagen)

Prop is duurder kwa mg, pijnlijker en je moet het vaker zetten. Je houdt wel minder vocht vast, maar het is natuurlijk niet minder schadelijk dan enanthaat.

Aan jouw de keuze.

De gains van test zijn - evenals de bijwerkingen - niet lineair. Parabolin is heel effectief in kleine doseringen, dus daar zit je fout denk Jay. Optie 2 is de beste keuze kwa massa en kracht.

Ja, maar ik denk dat er ook wel een max zit aan wat je gaint per groeifase. Daarom denk ik dat het uiteindelijk niet veel uit zal maken.

Ik heb zelf geen verschil in massa gemerkt tussen 1000mg test E per week en 200mg prop + 200mg tren ace om de dag (ja ik chatte toen vaak met Sissevano :rolleyes: )

Prop is duurder kwa mg, pijnlijker en je moet het vaker zetten. Je houdt wel minder vocht vast, maar het is natuurlijk niet minder schadelijk dan enanthaat.

Aan jouw de keuze.

hmm ik heb geen enkel probleem met vaak prikken.. Verder heb ik ook nooit echt veel pijn met goede prop. Gaat mij hier puur over de resultaten en de bloat. Prijs maakt me ook niet zoveel uit.

---------- Toegevoegd om 11:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:08 ----------

denk van wel...http://www.ergogenics.org/testosteron4.html

---------- Toegevoegd om 10:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:51 ----------

oh verkeer gelzen, ging over prop hier

denk wel dat je conclusies kunt trekken uit dit artikel over de gevolgen van een andere esther.

gezien het feit met mijn huid (doe modellen werk)
is het misschien beter om dianabol en parabolin buiten beschouwing te laten en bijvoorbeeld:

1 tm 10: 1000 mg enanthaat
1 tm 3: 100 mg prop e.o.d.

wil gewoon massa pakken. Voeding is op orde. Wiki zegt dat je voor massa niks toe hoeft te voegen aan de stack. Alleen die parabolin knalt zo lekker jongens :p

Zoeken ze van die lelijke bodybuilders voor modellen werk:). Waar kan ik me inschrijven?

---------- Toegevoegd om 12:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:01 ----------

Je moet trouwens je naam veranderen in "twijfelecto" haha... ;)

---------- Toegevoegd om 12:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:01 ----------

Voor je huid moet je trouwens Genotropin pakken, daar krijg je echt een glad huidje van. Mijn vriendin zegt dat het net lijkt of ze met een opgeblazen baby zoent... ;)

Laatst bewerkt:
hmm ik heb geen enkel probleem met vaak prikken.. Verder heb ik ook nooit echt veel pijn met goede prop. Gaat mij hier puur over de resultaten en de bloat. Prijs maakt me ook niet zoveel uit.

---------- Toegevoegd om 11:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:08 ----------

denk wel dat je conclusies kunt trekken uit dit artikel over de gevolgen van een andere esther.

Klopt, lange ester is schadelijker, in de zin van herstel, maar neem aan dat dit bij iedereen bekend is..

Zoeken ze van die lelijke bodybuilders voor modellen werk:). Waar kan ik me inschrijven?

---------- Toegevoegd om 12:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:01 ----------

Je moet trouwens je naam veranderen in "twijfelecto" haha... ;)

---------- Toegevoegd om 12:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:01 ----------

Voor je huid moet je trouwens Genotropin pakken, daar krijg je echt een glad huidje van. Mijn vriendin zegt dat het net lijkt of ze met een opgeblazen baby zoent... ;)

Voor zo een mooie babyzachte beachboy hebben ze vast nog wel een plaatsje vrij jongen. Maar wie zegt me nou even wat het me scheelt in kwalitatieve gains :P Die prop of die enathaat ester :P

hmm maar wie zegt mij hier nou het verschil in kwalitatieve gains tussen de prop en de e esther. want als het alleen het vaak zetten is en een beetje pijn bij injecties..

hmm maar wie zegt mij hier nou het verschil in kwalitatieve gains tussen de prop en de e esther. want als het alleen het vaak zetten is en een beetje pijn bij injecties..

Test is test, of het nu test prop of test E is. Het grote verschil : Test prop zou minder vocht vasthouden, moet je vaker zetten en kan serieus pijnlijk zijn. Voor de rest zal je weinig verschillen zien. Ik zou test E kiezen voor het gemak. Zo kan je je meer focussen op voeding en trainen ipv ED of EOD weer prikken.

Test is test, of het nu test prop of test E is. Het grote verschil : Test prop zou minder vocht vasthouden, moet je vaker zetten en kan serieus pijnlijk zijn. Voor de rest zal je weinig verschillen zien. Ik zou test E kiezen voor het gemak. Zo kan je je meer focussen op voeding en trainen ipv ED of EOD weer prikken.

klopt helemaal +1

hebben jullie dan wel eens last van test prop? Heb het nu 2 keer gehad en nooit ergens iets van gevoeld. Met HG spul moet dat niet echt een probleem zijn denk ik toch?

Terug
Naar boven