XXL Nutrition

Twijfel

Dave123

Dutch Bodybuilder
Waardering
2
Ik zit echt te twijfelen tussen NO-xplode en NO shotgun, qua prijs ligt shotgun wat hoger maar die gaat ook wat langer mee heb ik begrepen, ik kom er maar niet uit :( Heeft iemand beide creatines al geprobeert en er een duidelijk verschil uit gehaald ?

Dave

no xplode nog niet geprobeerd maar no shotgun wel.

Goeie pre workout booster....een beetje gelijkaardig als supercharge.
Meer kracht en uithouding.

Dat is het probleem met al die supplementen...er zijn er veel te veel...je ziet door het bos de bomen niet meer....maar ja ....de commerce moet draaien.

Succes met je keuze.

Ik zit echt te twijfelen tussen NO-xplode en NO shotgun, qua prijs ligt shotgun wat hoger maar die gaat ook wat langer mee heb ik begrepen, ik kom er maar niet uit :( Heeft iemand beide creatines al geprobeert en er een duidelijk verschil uit gehaald ?

Dave

Shotgun vind ik persoonlijk wat beter... maar weet niet of dat voor iedereen zo uitpakt.

René

mag je die pre workout boosters altijd nemen voor je trainen of ook beste een pauze inlassen.
Ik ondervind toch dat ik beter train met zo'n booster...is het nu een gedacht...speelt geen rol...het werkt.

• Topic Starter Topic Starter
Hmm ok , maar is het bij NO Shutgun ook noodzakelijk om het op een lege maag in te nemen en na de inname niks te eten ?

mag je die pre workout boosters altijd nemen voor je training of ook best een pauze inlassen.
Ik ondervind toch dat ik beter train met zo'n booster...is het nu een gedacht...speelt geen rol...het werkt.....

oei blijkbaar twee maal hetzelfde vermeld
was te rap....twee maal op bewaar geduwd..

mag je die pre workout boosters altijd nemen voor je training of ook best een pauze inlassen.
Ik ondervind toch dat ik beter train met zo'n booster...is het nu een gedacht...speelt geen rol...het werkt.....
oei blijkbaar twee maal hetzelfde vermeld
was te rap....twee maal op bewaar geduwd..

In principe kan je die gewoon nemen altijd. Maar mss wat afwisselen. En hoef je ook niet elke training te nemen. Vendetta, whiteflood, superpump, RPM enz.... zijn genoeg supplementen die elk weer op een andere manier je wat oppeppen of meer energie geven voor de training.

René

oké....bedankt René....heb trouwens gisteren een kleine bestelling gedaan...dextrojuice en creatine...zal ik eens proberen...en wie weet later nog meer.

Thanks.
Alain

Hmm ok , nja had eventjes op je site gekeken René en ik zag dat als ik 2 items zou bestellen de verzendkosten gratis zouden zijn, dus stel dat ik NO shotgun of NO xplode zou bestellen met een eiwitreep, zou dat gelden als 2 items ?

Dave

Voor verzendingen binnen Nederland worden de volgende verzendkosten in rekening gebracht; bij bestelling van:
1 product € 4,00.
2 of meer producten € 0,00-.

Zie ik nu ook nog maar....interessant.

Voor verzendingen naar België worden de volgende verzendkosten in rekening gebracht; bij bestelling van:

1 product € 8,00.
2 producten € 5,00.
3 of meer producten € 2,00.

Hehe k thanx :)

Terug
Naar boven