Fitness Seller

Twijfelgeval

AlphaTaurus

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m81
Begin tog terug te twijfelen over eerste kuur ivm leeftijd/groei. Ik zou mijn kuur in maart starten, en ik word eind april 20 jaar. Zou ik er voor gaan of zijn er toch meerdere risicos om op zo'n "vroege" leeftijd te kuren? Ik ben blij met mijn lengte van 1m81 dus gewoon doen?

Nee niet doen. wacht gewoon nog een paar jaar.

alle antwoorden op die vraag behalve niet doen en nog even wachten zijn hier tegen de regels

De haakjes bij "vroege" kan je weglaten hoor. Ga gewoon eten.

Begin tog terug te twijfelen over eerste kuur ivm leeftijd/groei. Ik zou mijn kuur in maart starten, en ik word eind april 20 jaar. Zou ik er voor gaan of zijn er toch meerdere risicos om op zo'n "vroege" leeftijd te kuren? Ik ben blij met mijn lengte van 1m81 dus gewoon doen?

Gaat niet alleen om je lengte.
Niet doen. Echt niet.

Ik meen dat je hormoonhuishouding pas op je 21 stabiel is, niet best dus om daar nu al mee te gaan spelen

Ben zelf op me 18e begonnen. Ik was al labiel en lelijk dus kon er niet heel veel op achteruit gaan gelukkig

• Topic Starter Topic Starter
Oke das duidelijk...

Ben zelf op me 18e begonnen. Ik was al labiel en lelijk dus kon er niet heel veel op achteruit gaan gelukkig

Ik was ook 18.. Enigste probleem waar ik nu tegenaan loop dat mijn pik zo klein is in verhouding tot de rest.. Denk dat ik laat in de groei was??

wat weeg je en vp? Uit interesse

bij twijfel niet doen, dat lijkt me duidelijk toch?

Hypocriet hier. De helft begon op 18/19.

Ik was 20

Terug
Naar boven