AndroidHealthClinic

twijfels twijfels....

PAN0RAMIX

Ononverwinnelijke Galliër
Elite Member
Waardering
115
Lengte
1m73
Massa
95kg
heren

ik heb de laatste weken verschillende posts gedaan over mijn aanstaande kuur.

tot nu toe was ik die niet begonnen wegens bloedwaarden nog niet op orde (allé, beter nog wat laten zakken, k zal t zo zeggen) , en een lichte uitzakking onder de linkse borst, die ik met 3 weken aromasin EOD te lijf ben gegaan. de aro cycle loopt maandag as af en dan laat ik zsm weer bloed nazien. (uitzakking is gewoon blijven zitten uiteraard)

ondertussen steekt mijn oude blessure met hernieuwd elan de kop op - ik heb een soort van "chronische" botvliesontseking in de rechtse onderarm, die gevoed wordt door (denk ik) een te korte pees daarzo.

nu, ik heb wat deca versierd, heel wat deca eigenlijk, om dit op te lossen. ik ga ook een kinesist bezoeken, want dit moet maar s gaan ophouden.

waar het op neer komt: ik wil 8 weken tren doen (cutten - hard nodig) én ik wil zo snel mogelijk een deca kuur doen (voor die blessure)

dus ik d8 een 20 weken kuur te gaan doen (tegen mijn principes eigenlijk)

1 - 8 - tren e (400 - mss 600 als ik er goed op ga)
1 - 4 - 50mg anavar
1 - 10 - 250 test
10 -20 - 750 test
10 -18 - 600 deca
2x /week 500 IU HCG

en in de nakuur 2 * 2500 IU en 1 * 5000IU HCG
verder 45 dagen nolva

kan dit? of is er een logischer oplossing?

ik heb nog nooit meer dan 10 weken gekuurd. ik zou liefst nu deca én tren pakken, maar dat lijkt me vragen om problemen.

maar ik moét iets gaan doen, ik kan steeds minder curlen en op kinesist alleen kan je niet vertrouwen en oplossingen als "neem een maand rust" ...tsja...

wie weet raad?

dank bij voorbaat

s

PS de tren moet ook wel, er moet echt wat vet% af - ik train nu 10x /week, 5 x s middags kr8ttraiing en 5x s avonds 1 uur cardio. in t weekend kan ik meestal niet laten om ook nog cardio te doen, EN DIE BUIK BLIJFT GEWOON ZITTEN- GRRR :mad: en ja, ik eet gezond en zeker niet te veel

Dan zou ik gaan cutten op 250test en 200deca.. Is genoeg voor blessure herstel en uiteraard massabehoud.. Weet wel dat deca niet het eerste middel is om mee te cutten maar toch, je wilt deca voor herstel en cutten dus.. moet wel.. t3 erbij.. lekker..

Als je blessure herstelt is trap je er een hoop test en tren in om lekker clean te gaan bulken..

Laatst bewerkt:
heren

ik heb de laatste weken verschillende posts gedaan over mijn aanstaande kuur.

tot nu toe was ik die niet begonnen wegens bloedwaarden nog niet op orde (allé, beter nog wat laten zakken, k zal t zo zeggen) , en een lichte uitzakking onder de linkse borst, die ik met 3 weken aromasin EOD te lijf ben gegaan. de aro cycle loopt maandag as af en dan laat ik zsm weer bloed nazien. (uitzakking is gewoon blijven zitten uiteraard)

ondertussen steekt mijn oude blessure met hernieuwd elan de kop op - ik heb een soort van "chronische" botvliesontseking in de rechtse onderarm, die gevoed wordt door (denk ik) een te korte pees daarzo.

nu, ik heb wat "" deca-durabolin="">deca-durabolin">"deca-durabolin">deca versierd, heel wat "" deca-durabolin="">deca-durabolin">"deca-durabolin">deca eigenlijk, om dit op te lossen. ik ga ook een kinesist bezoeken, want dit moet maar s gaan ophouden.

waar het op neer komt: ik wil 8 weken "Trenbolone">"Trenbolone">tren doen (cutten - hard nodig) én ik wil zo snel mogelijk een "" deca-durabolin="">deca-durabolin">"deca-durabolin">deca kuur doen (voor die blessure)

dus ik d8 een 20 weken kuur te gaan doen (tegen mijn principes eigenlijk)

1 - 8 - "Trenbolone">"Trenbolone">tren e (400 - mss 600 als ik er goed op ga)
1 - 4 - 50mg anavar
1 - 10 - 250 test
10 -20 - 750 test
10 -18 - 600 "" deca-durabolin="">deca-durabolin">"deca-durabolin">deca
2x /week 500 IU HCG

en in de nakuur 2 * 2500 IU en 1 * 5000IU HCG
verder 45 dagen "nolvadex">"nolvadex">nolva

kan dit? of is er een logischer oplossing?

ik heb nog nooit meer dan 10 weken gekuurd. ik zou liefst nu "" deca-durabolin="">deca-durabolin">"deca-durabolin">deca én "Trenbolone">"Trenbolone">tren pakken, maar dat lijkt me vragen om problemen.

maar ik moét iets gaan doen, ik kan steeds minder curlen en op kinesist alleen kan je niet vertrouwen en oplossingen als "neem een maand rust" ...tsja...

wie weet raad?

dank bij voorbaat

s

PS de "Trenbolone">"Trenbolone">tren moet ook wel, er moet echt wat vet% af - ik train nu 10x /week, 5 x s middags kr8ttraiing en 5x s avonds 1 uur cardio. in t weekend kan ik meestal niet laten om ook nog cardio te doen, EN DIE BUIK BLIJFT GEWOON ZITTEN- GRRR :mad: en ja, ik eet gezond en zeker niet te veel

Hi,

1."Deca-durabolin">Deca en "Trenbolone">Tren samen is idd een slecht idee, niet doen. (allebei 19nor)
Ok, er zit 2 weken tussen je laatste tren en je eerste deca, maar das niks.
Libido gegarandeerd naar de haaien.

2. Kuur is een rommelboel.
Ik zou 't ongeveer zo doen;
1-10: 750 test E
1-10: 400mg "Trenbolone">tren E OF 400mg "deca-durabolin">deca
10-12: 500mg test E
15-19 PCT (clomid en/of nolvadex of arofixen, maar zonder HCG!!!)

Tijdens de kuur (1-12), 2x250IU HCG/week

Maw keep it simple bro ;-)
Je kan evt op 't einde van je kuur die oxandrolone er nog bij in gooien om wat beter te cutten.

Wat betreft je cardio, 1 uur is mijn inziens al teveel in één keer.
Ga voor 30-45 min max. op 65% van max heart rate NA je krachttraining of 's morgens op een nuchtere maag (zalig, bed uit en op de fiets :) )
Als je niet voldoende afvalt hiermee naar je zin, haal die carbs uit je voeding, werkt altijd ;-)

My2cents ;-)
mvg

Wat hierboven al gezegd wordt...kuur is zo een rommeltje.

Je zou al beter moeten weten kerel.

Geef OF prioriteit aan je blessure(deca) OF aan je vetpercentage(tren).

Als je al zoveel cardio doet, moet dat voldoende zijn.

Kijk eens eerlijk naar je voeding, daar zit je sleutel...

Zou je blessure prioriteit geven en gaan cutten op 250 test en 200 deca of iets dergelijks. Naarmate je voelt dat je vp genoeg gedaald is en/of je blessure genoeg geheeld is, kan je de deca eruit laten en er wat winny of mast bijdoen zodat je mooi droog komt te staan zonder vocht.

Daarna kan je gaan cleanbulken met test en tren. Zou die megadoses HCG bij je pct ook weglaten, lijken mij enkel schade te kunnen veroorzaken. Vermits je je gehele cycle al HCG laat meelopen zullen je ballen wel op grote blijven. Let ook op dat 20 weken 19nor een grote kans meebrengt op een traag herstel van je axis.

Edit: Lees net dat je met hardnekkig vet zit... Dan zou ik mss eens proberen om je kcal écht laag te zetten, iets van een 1000-1200 kcal onder onderhoud. Met AAS erbij zul je zowiezo niet zo veel massa verliezen, en wat je verliest pak je zo terug in het tweede deel van je kuur.

Laatst bewerkt:
Misschien kan je een je voedingsschemaposten? want daar ligt toch de fout denk ik ..
En waarom die 1*5000 HCG want dat lijkt me veelste veel bro :O

Dan zou ik gaan cutten op 250test en 200deca.. Is genoeg voor blessure herstel en uiteraard massabehoud.. Weet wel dat "deca-durabolin">deca niet het eerste middel is om mee te cutten maar toch, je wilt "deca-durabolin">deca voor herstel en cutten dus.. moet wel.. t3 erbij.. lekker..

Als je blessure herstelt is trap je er een hoop test en "Trenbolone">tren in om lekker clean te gaan bulken..

+1 echt precies wat ik dacht. Ik heb ook gecut met deca (weleenswaar npp) en dat ging goed hoor

ga maar 50 tot 100 gram Kollhydraten per dag eten
Werkt bij mij prima

idd carbs omlaag tijdens de cut ( low carb) dan ga je je vet zien wegsmelten :p
wat bedoel je eigenlijk met een zakking onder je borst?

• Topic Starter Topic Starter
Dank voor alle posts!! karma voor jullie ;)

tremendes zei:
Wat hierboven al gezegd wordt...kuur is zo een rommeltje.
Je zou al beter moeten weten kerel.
Geef OF prioriteit aan je blessure(deca) OF aan je vetpercentage(tren).
Als je al zoveel cardio doet, moet dat voldoende zijn.
Kijk eens eerlijk naar je voeding, daar zit je sleutel...

ja, ik weet het, t was een beetje een balletje dat ik opgooide omdat ik er niet meer uitkwam. wist zelf wel dat het zo niet goed was. dat gaat soms zo als je ergens met je neus bovenop zit én vertrekt van een "idee fixe" als "die tren moet erin" :o
proficiat trouwens met je promotie tot moderator! had ik nog niet gezien :)

curtis zei:
Misschien kan je een je voedingsschemaposten? want daar ligt toch de fout denk ik ..
En waarom die 1*5000 HCG want dat lijkt me veelste veel bro :O

09u - soepbord brinta met melk, gevolgd door 5 rauwe eieren met hlafvolle melk
12u - 2 blikjes makreel in eigen vocht
15u - whey shake + PWO => kr8training. na de kr8training whey + stevige scheut havermout shake
19 - 2 biefstukken met groenten of 2 pangasius filets met 100gr couscous/rijst
21u - 6 gr BCAA + 2 viscaps => cardio (1 uur ongeveer en wel degelijk onder 70% van max heartrate)
23u30 500 magere kwark
01u00 - caseine shake met 10gr glutamine peptides erbij

alle shakes met water uiteraard/

en die 5000IU HCG heb ik vroeger nog gedaan, maakt echt dat ik grote ballen heb en snel. werkte redelijk goed vroeger. nu eerste keer niet gedaan en ik zie het verschil

ok, ik denk dus nu het volgende te doen:
1 - 10 : 250 test
1 - 10 : 400 deca
1 -4 : 50mg anavar ED

daarnaast zo veel mogelijk carbs eruit dan, en proberen zo veel mogelijk op vet en eiwit te leven.

ik moet eerlijk zeggen dat ik 4 kilo af ben in een maand of zo, maar de spiegel geeft geen enkel verschil aan (van 94 naar 90)

T3 heb ik liggen, maar ik ga eerst eens proberen met een zwaar kcal deficit en OTC burners, ik ben nogal paranoia op gebied van alles wat je hartslag up****t.

nog s bedankt voor de tips mannen!

gr

s

Rauwe eieren? Achterhaald, en echt heel goor :p

• Topic Starter Topic Starter
wat bedoel je eigenlijk met een zakking onder je borst?

linker borst is iets volumineuzer dan rechter. niet echt opvallend, maar ik zie het. linker ziet er wel beter uit als rechter :rolleyes:
hoop dat het verschil minimaal wordt als borstspieren verder groeien...(is mijn zwakste punt vind ik, schouders, rug & benen groeien als kool, borst niet)

---------- Toegevoegd om 12:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:48 ----------

Rauwe eieren? Achterhaald, en echt heel goor :p
gewoon hardcore. :cool:

T3 doet toch alleen wat met je schildklier, niet je hartslag?

Haha als salmonella hardcore is wel, zou het niemand aanraden..

linker borst is iets volumineuzer dan rechter. niet echt opvallend, maar ik zie het. linker ziet er wel beter uit als rechter :rolleyes:
hoop dat het verschil minimaal wordt als borstspieren verder groeien...(is mijn zwakste punt vind ik, schouders, rug & benen groeien als kool, borst niet)

---------- Toegevoegd om 12:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:48 ----------

gewoon hardcore. :cool:

Is naar alle waarschijnlijkheid adipomastia. Door middel van een operatie is dat vrij makkelijk te verwijderen aangezien er geen klier zit. Het vet moeten ze uitzuigen.

Aangezien je gaat cutten bestaat er een kans dat het weggaat als je op een lage BF terecht komt.

Gezien je blessure zou ik toch gaan voor een lage dosis Test en Deca om te gaan cutten. Deca will do the trick, ook op een lage dosis van 200 mg p/w

Succes !

mss overwegen om NPP te gebruiken? heb er wel zelf geen ervaring mee
kickt snel in, snel eruit

Gast zit te zeiken,ken hem irl....is gewoon Buff

Terug
Naar boven