MuscleMeat

twijfels

Luppie

Colossal Veteran
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
4.495
Lengte
1m73
Massa
75kg
Vetpercentage
15%
ik zit de laatste tijd echt te twijfelen om na de cut tog maar eens een licht kuurtje te proberen. maar ik heb tog nog mijn twijfels, of ik nog redelijk goed kan groeien zonder te kuren. ik train nu 5 jaar thuis waarvan 2 jaar serieus en met voeding bezig. ik begon met trainen toen ik 60kg woog met een hoog bf 19% 172 zag er dus niet uit. maar wat denken jullie kan ik nog veel groeien zonder te kuren ?? zat te denken na de cut een winny only te doen:D om te kijken hoe ik er op reageer

kerel, je kan natural echt heel groot worden. Alleen het kost gewoon heel veel tijd en doorzettingsvermogen. Stel je komt elk jaar 2 a 3 kilo beef aan. het lijkt weinig maar als je dat doortrekt en kijkt over een periode van 10 jaar. Dan ben je gewoon een monster zo groot. Kuren is verleidelijk maar ik zou het niet dan. Het is het niet waard. Vooral winny niet. Als je kuurt, doe het dan goed met test als basis.

• Topic Starter Topic Starter
kerel, je kan natural echt heel groot worden. Alleen het kost gewoon heel veel tijd en doorzettingsvermogen. Stel je komt elk jaar 2 a 3 kilo beef aan. het lijkt weinig maar als je dat doortrekt en kijkt over een periode van 10 jaar. Dan ben je gewoon een monster zo groot. Kuren is verleidelijk maar ik zou het niet dan. Het is het niet waard. Vooral winny niet. Als je kuurt, doe het dan goed met test als basis.

mmm ik kijk het nog wel ff aan tot ik klaar ben met cutten duurt nog wel ff. ik twijfel namelijk of ik nog veel kan berijken zonder te kuren als dat kan ga ik natuurlijk niet kuren. maar idd de verleiding is groot. helemaal toen ik zag toen een ouwe collega zag groeien in een paar weken tijd damn wat gaat het dan hard. ik heb nog wel twijfels daar niet van en zoalang ik twijfel ga ik niet kuren.

ik heb er verder ook nog weining verstand van heb er wel veel over gelezen maar zolang ik maar de bassis ff weet ben ik tevreden.

Ik zou er nog zeker een paar jaar mee wachten luppie, eerst effe kijken hoever je natural nog kan komen:)

wat ik vaak zie bij mensen die kuren, is dat ze snel groeien en massa aankomen maar dat hun spierconditie belabberd is. Dat vind ik erg jammer vaak.
Dit is wat natural mogelijk is: Results from the 2006 IFPA Gaspari Nutrition Pro Classic - Bodybuilding.com Forums
En dan weet ik dat de meesten hier zeggen: nee, dat kan niet. Die moeten wel aan de AAS zitten. Maar dat is vaak gebaseerd op hun eigen zwakte. Gasten die slechts 4 jaar trainen en denken dat ze natural niet meer kunnen groeien. Terwijl ze trainen als een natte krant en eten als een ecto. Je moet je goed realiseren dat deze gasten vaak al meer dan 20 jaar dag in dag uit trainen. Ze leven voor de sport, missen geen enkele maaltijd. En tuurlijk zullen er gasten bijzitten die wat hebben gebruikt in het verleden maar er zijn er zeker een paar die volkomen natural zijn.

• Topic Starter Topic Starter
wat ik vaak zie bij mensen die kuren, is dat ze snel groeien en massa aankomen maar dat hun spierconditie belabberd is. Dat vind ik erg jammer vaak.
Dit is wat natural mogelijk is: Results from the 2006 IFPA Gaspari Nutrition Pro Classic - Bodybuilding.com Forums
En dan weet ik dat de meesten hier zeggen: nee, dat kan niet. Die moeten wel aan de AAS zitten. Maar dat is vaak gebaseerd op hun eigen zwakte. Gasten die slechts 4 jaar trainen en denken dat ze natural niet meer kunnen groeien. Terwijl ze trainen als een natte krant en eten als een ecto. Je moet je goed realiseren dat deze gasten vaak al meer dan 20 jaar dag in dag uit trainen. Ze leven voor de sport, missen geen enkele maaltijd. En tuurlijk zullen er gasten bijzitten die wat hebben gebruikt in het verleden maar er zijn er zeker een paar die volkomen natural zijn.

ik zie er nog maar ff vanaf ik hou me redelijk aan een voedingsschemadus kan nog wel ff zonder thnx voor de info guy's

Bij twijfel nooit kuren ;)

Hehe Smooth, welke gast is naturel daar? Die Philip Ricardo??

Als hun naturel zijn dan is Jay Cutler een ecto !

Ja wie zegt dat hun naturel zijn? Omdat ze niet gepakt zijn bij drugstests? Dat zegt helemaal niks...

Hahaa ja die zijn natural :p. Raar dat het verschil tussen natural bb in de USA en in NL zo gigantisch is. Check de fotos maar van de YBF. NIEMAND die daar stond zou goed genoeg zijn voor de een na laatste plaats op een amerikaanse Natural wedstrijd. Raar maar hoe zou dat komen???

Omdat 60% van de mensen die op een natural show staan in de USA gebruiken en een groter percentage gebruikt hebben.

Dan hebben we het nog niet eens dat iedereen aan de slin/igf/hgh/t3/clen etc... want daar kunnen ze toch niet op testen. Er is een veschil tussen natural en natural he. Als iemand geen AAS gebruikt (wat vrijwel iedereen daar doet) betekent nog niet dat ze natural zijn.

ik ben de laatste om te zeggen dat je niet moet gaan kuren maar hoe langer je dat niet doet des te beter voor je zoveel mogelijk je eigen potentie gebruiken

ik geloof dat het mogelijk is met de juiste genen en jarenlange toewijding. Als ik het maar geloof in ieder geval.

Nice instelling :thumbs:

Als een klein kind gaat basketballen vertel je em ook niet dat hij nooit zo goed gaat worden als michael jordan. Als iemand gaat voetballen vertel je em ook niet dat hij niet zo goed als maradonna gaat worden. Maar als iemand gaat trainen wordt em gelijk vertelt wat wel en niet mogelijk is naturel...

Terug
Naar boven