MuscleMeat

Twitter ruzie tussen Shane Carwin en Roy Nelson over het gebruik van Steroïden

tremendes

Monstrous Giant
15 jaar lid
10.000 berichten 10 media-items
Waardering
2.909
Lengte
1m86
Massa
102kg
Roy Nelson:

"Just woke up and was reading the mma news websites and only one had real news ufc champ shane carwin steroids court case. I am surprised that athletes in mma do steroids ;( that explains body types."

Shane Carwin:

"I love Roy Nelson trying to elevate his status by talking smacks. Hopefully he is doing so on a treadmil. Some have rolls he has a bakery."

Carwin also hasn't made any comment about his being named in the scandal but a tweet to a fan seems to explain why Carwin has been tight lipped:

cornflake12z @ShaneCarwin are u atleast gonna give the fans a statement about the whole scandal situation?

ShaneCarwin @cornflake12z I am fighting that fight currently. Being told I cant I however feel like I should.

hehehe roy nelson wou dat ie z'n fysiek had als shane carwin. ghaha Roy 'BIG country' nelson.

Roy is een loser.

Ik ben voor gebruik, anders zijn het niet echte speciale atleten.

heb je volgens mij ook gelijk in :laugh: Het is nou eenmaal zo dat de "zogenaamde" roid gebruikers wel altijd voor de beste show zorgen ;)

heb je volgens mij ook gelijk in :laugh: Het is nou eenmaal zo dat de "zogenaamde" roid gebruikers wel altijd voor de beste show zorgen ;)

Precies, ik wil echt niet de bakker van op de hoek tegen de slager zien vechten.
Ik wil spektakel, de grootst mogelijke beesten, de sterkste, wildste.
Naturel is misschien ethisch gezien het beste, maar iedereen weet dat met het spel wel opleukt.

Je zegt dat hij een loser is, je zou zoiets niet zeggen wanneer je hem hebt zien vechten. Denk eens na voordat je post als je daar tenminste toe in staat bent.

Ik mag iedereen een loser vinden die ik wil. Jij mij op basis van mijn uitlatingen ook. Ik ben geen fan van roy nelson, klaar punt.

Ik mag iedereen een loser vinden die ik wil. Jij mij op basis van mijn uitlatingen ook. Ik ben geen fan van roy nelson, klaar punt.

roy is alles behalve een loser.

en iedereen in ufc gebruikt en ben heilig overtuigd dat roy ook gebruikt, meh als ik kon had ik al me geld erop gezet.

Terug
Naar boven