XXL Nutrition

UFC 119 - Mir vs Crocop *discussie spoiler topic*

Crocop zal hem ownen :D

Goede matchup, ik hoop echt dat CC dit wint. Maar in zijn laatste gevechten is hij gewoon die furie kwijt die hij in Pride had. Daar was hij gewoon een gevreesde machine, hopelijk vindt hij dat terug.
Zoveel als ik Mir ook haat, ik vooralsnog denk ik dat hij de beste kansen heeft - niet staand natuurlijk.

Super vet filmpje om te zien man! ik zou serieus bang zijn als ik crocop op straat tegen zou komen in een steegje :D

Tja, Ik hoop ook dat CC wint. Jammer dat zijn high kick niet meer verassend is.

Hmm...ik hoop dat Mir wint.

Ben sinds zn Pride periode altijd als fan geweest van Crocop, maar wat een slechte match-up voor hem.
Idd veel kans dat Mir zn been te pakken krijgt.

Mr Arrogance vs Boredcop

Ik heb het ook niet op Frank mir begrepen, maar ik denk dat hij een grotere kans maakt om te winnen dan Crocop, in zijn laatste gevechten was hij zo loom. Ik hoop dat crocop wint, maar het zal niks zijn... :/

Maar wie zou niet hetzelfde doen? Nog vlug voor het volledige einde van je carriere incashen...

ik heb het ook niet op frank mir begrepen, maar ik denk dat hij een grotere kans maakt om te winnen dan crocop, in zijn laatste gevechten was hij zo loom. Ik hoop dat crocop wint, maar het zal niks zijn... :/

maar wie zou niet hetzelfde doen? Nog vlug voor het volledige einde van je carriere incashen...

+1

Jammer, ik had liever Mir vs Nogueira 2 gezien, zoals eerder gepland stond.

Cro Cop maakt weinig kans denk ik.

Ik snap niet waarom zoveel mensen denken dat Cro Cop dit gaat winnen, ik denk dat dit een eitje word voor Mir als hij cro cop op de grond krijgt. Maar misschien komt dit omdat ik een Die-Hard Mir fan ben

Minotauro Nogueira?

Minotauro Nogueira kan niet met Frank Mir vechten, maar staat nu wel op de UFC 119 poster? Dus vecht hij nou wel, of niet?

Nee...poster was waarschijnlijk gedrukt voor de afmelding van Nogueira..

Laatst bewerkt:
Ik snap niet waarom zoveel mensen denken dat Cro Cop dit gaat winnen, ik denk dat dit een eitje word voor Mir als hij cro cop op de grond krijgt. Maar misschien komt dit omdat ik een Die-Hard Mir fan ben

Mir staat niet bekend om zijn goede takedowns, en cro-cop had wereldklasse takedowndefense in pride. Dus not likely. Tenzij een slip of knockdown zie ik het niet naar de grond gaan.

Ik vermoed dat Mir gewoon zichzelf de betere bokser vind en gaat blijven staan met cro-cop. Afhankelijk van welke mirko in de ring verschijnt gaat hij dan op zijn broek krijgen of via ko winnen.

Laatst bewerkt:
Ik hoop op Crocop, maar als ik eerlijk ben denk ik dat Mir deze wint. Als Crocop wint met een linker high kick wordt ik gek :D Dat zou ik niemand meer gunnen dan Frank Mir.

Mir staat niet bekend om zijn goede takedowns, en cro-cop had wereldklasse takedowndefense in pride. Dus not likely. Tenzij een slip of knockdown zie ik het niet naar de grond gaan.

Ik vermoed dat Mir gewoon zichzelf de betere bokser vind en gaat blijven staan met cro-cop. Afhankelijk van welke mirko in de ring verschijnt gaat hij dan op zijn broek krijgen of via ko winnen.

Wou net zeggen, TDD van CC is zeer goed. Ook is hij defensive zeer goed vanaf zijn rug!
En laten we nou niet gaan doen alsof Mur ook maar een beetje standup heeft - de illusie van Big Nog zit er nog steeds in ;)

Ik vrees 't ergste. CroCop was superb in Pride, maar heeft z'n draai nooit echt gevonden in UFC. Toch jammer dat Pride opgekocht is door UFC.. :(
Vond 't altijd veel leuker.

IK vind mir een zeer sympathiek persoon die zijn hersenen goed gebruikt tijdens zijn gevechten! Daarnaast vind ik zijn spelopvatting echt hilarisch.. Pakken wat je pakken kunt en het vervolgens van de romp van je tegenstander rukken!! Maargoed ik denk dus overall dat CC weinig kans heeft. Staand doet Mir niet onder voor CC en on the ground gaat CC er zeker aan! Maar dat is mijn inschatting, ik kan er compleet naast zitten :). Ik kijk in ieder geval uit naar het gevecht!!!

Terug
Naar boven