MMA freak
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 95
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als GSP de eerste twee ronden zorgt dat ie niet een KO slag krijgt, wint ie. Hendricks kreeg Condit ook niet KO en vocht daar geen super overheersende partij tegen. Ik denk dat GSP moeilijker op punten te pakken is ... geen KO dan wint Hendricks in mijn beleving niet. Hopelijk vindt GSP het vuur en gaat voor een finish!
Wat wel een verschil is, is dat Condit een beter kin heeft dan GSP. Volgens mij blijft Hendricks alle 5 rondes gevaarlijk. En hij heeft ook een hoog niveau van worstelen, maar toch blijft GSP daar het voordeel hebben..
evans vs sonnen en mcdonald, lawler zijn ook leuke co-main partijen

Mooie partij, maar naar mijn idee zag ik Hendricks tappen in de 1e ronde weet niet of daarover al iets gezegd in de post fight inteviews?
Technisch was het een saai gevecht
Hendricks controleerde de gehele partij middels jabs en kwam af en toe goed door met rake klappen. Maar hij probeerde naar mijn idee ook niet om te finishen. GSP had geen weerwoord, heeft geen enkele keer zijn stance verandert en werd met zijn jabs telkens afgetroefd. Kwa grappling was er al helemaal niets interessants te zien. Waarom GSP heeft gewonnnen is mij een compleet raadsel.
Toen ik het live zag, dacht ik ook dat het een tap was.
Maar het zogezegde "tappen" gebeurd wanneer GSP de choke al los heeft gelaten
![]()