XXL Nutrition

UFC 2009 :mad:

SPADE VI

aka Kris
Elite Member
R.I.P.
Waardering
394
Lengte
1m71
Massa
83kg
:mad::mad::mad:ya jongens, ik begin het hier wel stilaan beu te worden. Op mijn ufc 2009 game op ps3 lukt het wel,,,maar als ik tegen een grote naam uitkom, kunnen die gasten zo'n high kick recht tegen m'n bek geven of zo'n jumppunch of jumpkick....

Er staat gebruik de schouderknop als je uithaalt, maar m'n zelfgecreerde fighter kan het gewoon niet?? Zo kan ik dus nooit wat winnen,,,weet iemand waneer deze feature of move beschikbaar word voor je creatiefighter ??

• Topic Starter Topic Starter
aargh kword er gwoon gek van

gast wtf>?
dit is GEEN gamerz FORUM..

gast wtf>?
dit is GEEN gamerz FORUM..

Gast wat the ****, het staat dan ook onder films tv en computer....Er worden hier zoveel zaken besproken die hier niet thuishoren dan en waar je kan zeggen dit is geen computerforum, dit is geen psychologische hulpfora, dit is geen amusementsforum....KORTOM, je argument slaat op niets....Coïtus en relaties, politiek en religie en al die bullcrap hoort ook niet op een bodybuildingforum en toch staan ze er, hm go figure....

Trouwens als je er niets van weet of het boeit je niet,,,blijf er dan gelijk ook gewoon uit ;) en noem me idioot ofzo en ga verder snuffelen in andere topics

je moet wel de trainingcamps doen, en als je als style kickboxen kiest kan je hem gelijk,

bij muy thai moet je level 1 zijn. trainingscampen

is het gelukt???

Heb er nog niet echt de tijd voor gehad, heb net een examen achter de rug, morgen (straks dus) neem ik uitgebreid de tijd

Inderdaad de Invitation Camps volgen, daar leer je nieuwe moves. En slim vechten met je slechte poppetje, anders ga je snel KO tegen een grote naam. Wat vooral irritant is, dat Muay Thai vechters je continu in de thai clinch pakken waar je bijna niet uitkomt als je skills nog niet hoog genoeg zijn.

Terug
Naar boven