AndroidHealthClinic

UFC 239

Bezoekers in dit topic

snowke90

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
11 jan 2019
Berichten
2.311
Waardering
3.611
Lengte
1m90
Massa
110kg
Vetpercentage
30%
Mensen die gaan kijken? Ik ga morgen kijken naar sterkste man van Nederland maar fuck it, ik moet deze card zien.

Voorspellingen:
- winst voor Gil, diego sanchez, askren, rockhold, nunes en jones!

heb misschien nog het meeste zin in askren vs. mashvidal, wat een fight wordt dat! Ik ben bang dat nunes vs. holm een snoozefest wordt omdat holm gaat proberen puntjes te tikken.
 
okay boys:

- Gil was kansloos. Warrior maar niet mee geevolueerd met het spel. Die Engelse jongen was erg goed, geef hem een top 10 gast. Laat Gil nog 1x vechten tegen Diego. Ik weet dat Gil nu op FW vocht en Diego WW maar boeiend. Nog 1 mooie fight voor beiden en dan welverdiend pensioen.
- Diego was misschien wel nog erger kansloos. Chiesa zag er heel goed uit. Als Askren ooit bijkomt, zou ik graag Chiesa-Askren zien. Kijken wie de betere grappler is.
- Sja, Askren. We zullen helaas nooit weten hoe goed hij was in z'n one/bellator tijd. Net als bij Gil merk je dat de sport evolueerd. Ik denk dat ie retired. Je vraagt je af of die bizarre slagen van Robbie niet hier aan mee geholpen hebben. Hoop dat ie tegen Chiesa wordt gezet. In elk ander gewicht kreeg Mashvidal nu 100% een title shot maar ik denk dat Colby eerst is. Misschien Mashvidal - Woodley?
- Wow Rockhold ging weer hard slapen. Ik denk dat een model carriere nu het beste plan is. Belt gaat hem nooit meer worden en 2x zo hard neer gaan (deze fight en Romero) is niet gezond. Jan zal wel een title shot krijgen. Jammer, want Jan is gewoon een mindere Santos; goede vechter maar 0 kans tegen Jones.
- Nunes is de beste vrouwelijke vechter ooit en misschien wel één van de beste vechters ooit overall. Cyborg, Roussey, Tate, de Randamie, Shevchenko (2x) en nu Holm, waarvan de helft in de 1e ronde op KO. Ik heb geen woorden voor hoe goed deze dame is. Wordt ook per fight cleaner lijkt het, als in dat buiten de bizarre power, haar timing ook perfect is en precies ook nog. Ik denk dat die Brazliaanse chick (9-0 @ BW) het volgende slachtoffer is. Echt heel erg goed, wow!
- Santos zag er echt heel goed uit en ik hoopte dat hij gewonnen had. Was een close fight. Ik haat Jones maar dit laat wel weer zien hoe goed hij is. Een compleet doorgezaagde poot en een paar bizarre hamers op zn smoel maar verblikt of verbloost niet. Echt, ik haat die neppe Christian met heel mn hart maar z'n kin en pokerface is echt bizar. Jones zal Jan wel krijgen nu helaas, easy fight voor hem ben ik bang. Jan is prima maar "net niet". Santos zal wellicht een rematch tegen Smith krijgen, als zijn knie hersteld is.

Mooie fights! Voor mij bijna elke fight de verkeerde winnaar maar that's it. Ff paar uur slapen en dan sterkste man van Nederland kijken om 13:00. Ik betwijfel of Askren en Rockhold tegen die tijd wakker zijn. Yooo!
 
Net wakker na bijgeslapen te hebben. Maar deze card heeft wel zijn hype waargemaakt.
 
Bizarre nacht en begin nu pas te beseffen dat dit mss wel de beste card ooit was die ik heb gezien. Van de highlights, memes en post trash talk gaan we nog dagen genieten...
 
Spoilers is imo niet echt nodig meer. Wie het nog niet gezien heeft, boeit t ook niet dat hier een uitslag voorbij komt. Partijen zijn direct online te vinden. In de voetbal topics wordt ook direct over uitslagen gesproken. Niet gezien dan had je moeten kijken. Vroeger stonden downloads pas 1 of 2 dagen later online maar nu is dat zoeken niet meer nodig.

Leuke partijen, hoop dat echt dat Jones nog eens op HW te zien is dit is niet leuk meer. Niet dat het zo geweldig was, maar je "weet" gewoon dat hij wint en niet echt in de problemen zal komen en hij vindt het prima op punten te winnen jammer genoeg. Er is geen naam meer over.

Nunes heeft geen tegenstand meer. Askren jammer genoeg direct door de mand gevallen had hem wel een paar potjes willen zien winnen.
 
Back
Naar boven