XXL Nutrition

UFC Undisputed 2009 Canadian cover featuring Georges St. Pierre

Ik vind deze cover beter dan die met Forrest er op, al vind ik ze beide niet fantastisch. Ben benieuwd naar de game.

Vind deze cover ook beter. GSP vind ik meer een posterboy voor de UFC dan Forrest. Niks ten nadele van Forrest.

@ The Rock:
Ben ook erg benieuwd naar de game. Ik blijf erbij dat ik het grondgevecht te langzaam en statisch vind gaan. Het BJJ gedeelte ervan is imo gewoon te moeilijk om in een game te verwerken. En toch ga ik hem kopen, gewoon omdat het een UFC game is :D

@ The Rock:
Ben ook erg benieuwd naar de game. Ik blijf erbij dat ik het grondgevecht te langzaam en statisch vind gaan. Het BJJ gedeelte ervan is imo gewoon te moeilijk om in een game te verwerken. En toch ga ik hem kopen, gewoon omdat het een UFC game is :D

Ja het is ook heel moeilijk om dat in een game te verwerken, al zijn de eerste geluiden van IGN.com en andere game-sites érg positief. Het schijnt redelijk moeilijk te leren te zijn, maar als je het eenmaal doorhebt schijnt het goed te werken. Het spel zal vast niet perfect zijn, maar dat verwacht ik ook niet. THQ heeft aangekondigd dat dit een jaarlijkse release zal worden, dus deze versie zal denk ik vooral gebruikt worden om een basis te leggen voor aankomende jaren. De eerste delen van jaarlijks terugkerende sport spellen zijn meestal niet zo bijzonder, laat staan een MMA-game wat nog veel ingewikkelder is dan een voetbal/basketbal/honkbal game. Ik hoop dat de demo een beetje snel uitkomt, kan niet wachten om hem zelf te testen.

• Topic Starter Topic Starter
komt daar ook een demo van dan, maar hij komt 30mei al uit toch?

kheb de demo net gedownload wat een ****ing lijp spel zeg

heeft nog niemand hem hier gespeelt? OMG

Terug
Naar boven