XXL Nutrition

UIF-bestand

Belle

Cool Novice
Waardering
0
'k Heb ondertussen Photoshop via Azureus kunnen downloaden.
Natuurlijk staat dit nu op HD in UIF-bestand.
Ik zit al zo ver dat ik MagicISO heb kunnen downen om het UIF-bestand te openen maar nu zit ik compleet vast.
Ik zie de set-up van Photoshop staan in het MagicIso programma maar ik weet op geen 100jaar hoe ik het kan laten uitvoeren.

Ik heb dus nogmaals hulp nodig. :help:

staat er nergens een .exe file? Of welke type files heb je allemaal? (zet anders even een screenshot)

• Topic Starter Topic Starter
Ja hoor! Ik zie de exe-file staan.
Ondertussen heb ik door dat ik het volledige bestand eerst op CD moet branden met MagicIso vooralleer ik het kan installeren.
Natuurlijk geen lege CD meer hier in huis. :headbang:

't Zal voor morgen zijn. Nu ga'k snel een euromillion lotto kopen, wie weet kan ik morgen een gelicencieerde versie kopen. :p

Daar bestaat er ook een oplossing voor.

Gewoon alle files selecteren in MagicISO, rechtermuisklik en dan op extract klikken en verwijzen naar de bureaublad. Normaliter zou er dan een map moeten gecreëerd worden op het bureaublad met die files in en kan je alles installeren zonder CD te moeten gebruiken.

Daar bestaat er ook een oplossing voor.

Gewoon alle files selecteren in MagicISO, rechtermuisklik en dan op extract klikken en verwijzen naar de bureaublad. Normaliter zou er dan een map moeten gecreëerd worden op het bureaublad met die files in en kan je alles installeren zonder CD te moeten gebruiken.

Had ik al geprobeerd. Eens je wil extracten moet je OKE klikken.
Dat gaat dus niet. Enkel de cancel button werkt.

Pffff....
't Was uiteindelijk gelukt om de versie geinstalleerd te krijgen.
*moestgewoonnaardoc.extracten*
Ik typ het sn in dat ik bij de versie kreeg. Blijkt dat de licentie vervallen is.
Ik sta dus nog altijd nergens.... *zucht*

Download full version van internet?

Nog maar eens een versie binnengehaald. Dit keer een RAR bestand.
Benieuwd of het nu iets wordt..

Terug
Naar boven