MuscleMeat

Uiteindelijk willen ze het toch flikken, tegen de wil van het volk

Marky

Monstrous Giant
Waardering
333
FOK!frontpage / Nieuws / Kabinet wil 95% grondwet intact laten

Niets aan de hand zou je denken, nu Sarkozky President is, hij wou tenslotte een mini-verdrag. En dan lees je een dag later dit: FOK!frontpage / Nieuws / Frankrijk voor grondwet, tegen Turkije :(

Getuigd van veel standvastigheid in z'n gedachtengoed. :rolleyes: Uiteindelijk gaat dat zooitje het toch doordrukken tegen onze duidelijke NEE antwoord.

Vragen om Nederlands identiteitsverlies dit. Onze goudmijnen worden steeds toegangelijker. Buiten dat, dit Europa gaat te snel. We hebben genoeg stabiliteit momenteel om conflicten te voorkomen en economisch te groeien.

Onze Nederlandse ruif krijgt na een veels te dure aankoop van de euro, nog meer mee eters.

toch vraag ik me af hoeveel % daadwerkelijk verstand heeft van die grondwetten en er zinnige dingen over kan vertellen. ben bang van veel nl's niet.

toch vraag ik me af hoeveel % daadwerkelijk verstand heeft van die grondwetten en er zinnige dingen over kan vertellen. ben bang van veel nl's niet.

Ben daar ook zeker van; en dat hele europa verhaal is hetzelfde als die race naar de 90 kilo iedereen doet maar mee.

Nederland was al een handelsnatie ik vind dat ze nu eens goed na moeten gaan denken over verder verblijf in de EU, ze zouden een voorbeeld kunnen nemen aan Engeland (niet over blair te spreken btw...)

Terug
Naar boven