XXL Nutrition

Uitgaansleven...

Watjes

Novice
Waardering
0
Zijn er hier onder jullie die nog nar dancing Illusion zijn geweest?

Heb er zelf ettelijke jaren elke zaterdag gezeten... nu is het al van vorig jaar in juni geleden dat ik nog tot daar ben geraakt...
Ben benieuwd of er hier zijn die ook van deze dancing houden...

Greetz Watjes

Illusion in Lier is het toch of niet soms?

Zijn er hier onder jullie die nog nar dancing Illusion zijn geweest?

Heb er zelf ettelijke jaren elke zaterdag gezeten... nu is het al van vorig jaar in juni geleden dat ik nog tot daar ben geraakt...
Ben benieuwd of er hier zijn die ook van deze dancing houden...

Greetz Watjes

Ik ben er al eens geweest ja... en ga er in februari nog eens heen voor een B-day party.
Persoonlijk vind ik het volk dat er komt wat tegenvallen. De muziek is wél goed! La Rocca is al héél wat beter, maar geef mij toch maar Carré!

ik ga altijd naar stratum als ik opstap ga, misschien binnenkort is naar time-out

Nog nooit geweest.

Ben vroeger altijd veel gaan stappen in Belgie, eigenlijk altijd nooit in Nedeland, ging meestal naar Karrewiel, Atmoz, Boccacio en Zillion :D

Illusion is the best:D
Ben er ff terug nog geweest bij 1jaar the hype, was weer een feesje!

Ben er een maand geleden voor de eerste keer geweest,de portiers vond ik redelijk grof te werk gaan maar de muziek is zwaar de moeite. Zeker voor herhaling vatbaar!

Ben er een maand geleden voor de eerste keer geweest,de portiers vond ik redelijk grof te werk gaan maar de muziek is zwaar de moeite. Zeker voor herhaling vatbaar!

hoe bedoel je? grepen ze je in je ballen tijdens het fouilleren? :hahaha:

dat heb ik ook altijd maar dan met vrouwelijke portiers.

Terug
Naar boven