AndroidHealthClinic

uitstekend resultaat in 70 dagen

fernando073

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
80kg
Vetpercentage
15%
hallo iedereen

Sinds begin april heb ik besloten op acuut mijn levenstijl te gaan veranderen en was vastberaden dat het mij ging lukken doormiddel van een gezondeetpatroon en vele uren in de sportschool. na 70 dagen kan ik zeggen dat ik flink wat vooruitgang heb geboekt.

het resultaat:

gewicht: van 90 kg naar 80 kg
vet% : van 26% naar 15 %

Mijn trainingsschema:

maandag: buik en benen en rug + half uur cardio
dinsdag: borst , armen en schouders+ half uur cardio
woensdag : 3 kwartier cardio
donderdag: buik en benen en rug+ half uur cardio
vrijdag: borst,armen en schouders + half uur cardio
zaterdag: 3 kwartier cardio
zondag : rust

hier het resultaat: ben uitermate tevreden wil nog flink gas geven de aankomende periode , en dan is het zaak om niet te verzaken in de wintermaanden maar blijven sporten

6z7ew0.jpg

Hele goede progressie, kan je ook misschien je voedingsschema posten, want nu begin ik het toch wel geïnteresseerd te worden.

• Topic Starter Topic Starter
06:00 : een kommetje griekseyoghurt + 2 volkoren crackers met smeerkaas
09:00 : 2 bruine boterhammen met smeerkaas of kipfilet
11:00 : 1 banaan
13:00 :2 bruine boterhammen met smeerkaas of kipfilet
17:30 : 1 bord groente en vlees + 2 aardappels
20:00 : 1 ei of een bakje yoghurt

als drank nuttig ik water en zo nu en dan een lightdrankje.

schema trekt op niks maar natuurlijk is het logisch dat je afvalt als je zo weinig eet.
Verder wel goede progressie, daar niet van.

Als je klaar bent met cutten zou ik langzaamaan meer eten tot je in de buurt komt van je onderhoud en dan daar iets boven gaan zitten

op dit schema had ik een begin gemaakt waardoor de eerste paar kilos verloren gingen.

Ik ben nu opzoek naar een geschikt voedingsschema wat mij gaat helpen om het gewenste resultaat te behalen.

mijn doel is een vet% 10 procent

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

na een tijdje weg te zijn geweest op db wil ik jullie even de stand van zaken laten weten.
Ik train nu 4 x in de week waarvan ik 80 procent krachttraining doe en 20 procent cardio.
Aan suplementen ben ik nog niet aan toe gekomen , ik heb ze wel in huis (whey, creatine en pre en post workout hulk force v2) maar wil nog eerst wat droger worden voordat ik der aan ga beginnen.
Een voedingsschemaheb ik ook nog niet, ik eet gewoon goed een gezond maar hou me nog niet bezig met het aantal calorieen eiwitten etc.

mijn volgende doelstellingen zijn: droger worden en een voedingsschemaop gaan stellen.
Bij mij werd gemeten met een huidplooimeter en daarbij beweerde de beste man dat ik 11 procent vet had? Ik heb zwaar mijn twijfels en zou eerder zeggen 13 of 14 procent.. kan iemand mijn gevoel mischien bevestigen of tegenspreken?

Ik zit nu op de 77,5 kg, met die twijfelachtige 11 % vet.
verder train ik met dumbbells van 16 kg en druk ik in me eentje 60 kg excl stang, mischien als er iemand achter mij staat die mij kan helpen dat ik mischien 65 kg omhoog druk.

Ik ga echt mn best doen om mijn doelstellingen te halen, ben super gemotiveerd alleen waar ik een beetje tegenop zit is om een voedingsschemate maken , maar hoop hier de nodige kennis op te doen.

sportieve groet,
fernando

Goed om te horen dat je nog steeds bezig bent. Nieuwe pics?

Mooie progressie, succes met je doel.

Mooie progressie en dat je gemotiveerd en vastberaden bent. Top, en blijven houden zo!

gaat goed ;)

Ik ben zeer tevreden over de vooruitgang die ik boek. Om jullie een beetje een indruk te geven.

deze foto is van ferbruari 2013:
2hd6vfb.jpg

deze foto is van 18 april 2013:
20tku9y.jpg

deze foto is eveneens van 18 april 2013:
148ise0.jpg

over mijn benen ben ik zeker niet tevreden over zal deze dagen een foto posten, Ik train toch vaak genoeg mijn benen maar vind de progessie die ik maak maar minimaaal.

Mijn lichaamsgewicht zit op de 78,5 a 79 kg.mijn vetpercentage zit rond de 14 % gok ik

Terug
Naar boven