MuscleMeat

Ultimate Diet 2.0 en AAS

Egbertje

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m96
Massa
102kg
Vetpercentage
12%
Ik ben me nu aan het inlezen op UD2.0 (de cut variant) en heb in wat logs gezien dat mensen hier veel vet mee verbranden en vaak spiermassa aanzetten. Het schijnt een erg zwaar dieet te zijn maar (mits strikt gevolgd) maar met verbazingwekkende resultaten. Nu vraag ik me af of een kuurtje hierbij zin heeft, of dat dit zonde is van t geld.

De auteur heeft t wel over (optioneel) ephedrine/clen en zelfs test suspension 100-150mg/day.

Wat zou UD2.0 doen met bijv. de volgende kuur erbij?
1-4 winny 50mg
1-10 test e 500mg
13-16 nolva 20mg

Zijn er mensen die hier misschien ervaring mee hebben?

Heb jij het boek overigens?
Ben er wel benieuwd naar..

Vast niet, maar ik heb hem gedownload nu, thanks :D

Ik heb UD2.0 zelf ook al gedaan, en ik vind het gruwelijk. Zeker aan te raden dus als je het vol kan houden. Je zal zelfs krachttoename in het begin ervaren vanwege de enorme carbload. Over AAS kan ik niks zeggen

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb UD2.0 zelf ook al gedaan, en ik vind het gruwelijk. Zeker aan te raden dus als je het vol kan houden. Je zal zelfs krachttoename in het begin ervaren vanwege de enorme carbload. Over AAS kan ik niks zeggen

Ik heb eigenlijk alleen maar positieve dingen gehoord over UD2.0, maar heb nog niet gelezen over mensen die dit gecombineerd hebben met AAS. Ben benieuwd wat de resultaten dan zijn :D

Wat houd dit dieet dan in? Iemand misschien een korte samenvatting uitleg?

Het hele boek komt eigenlijk neer op dit schema voor als je wilt cutten:

dpkbuq.jpg - 288653

Van wat ik er uit kan opmaken is het veel high reps/volume om je glycogeen op te maken en achteraf weer aan te vullen met carbs in de hoop dat je in dat proces ook een hoop vet verliest maar net genoeg carbloading doet dat je geen vet aankomt. Ik denk dat dit soort schema's meer voor de geavanceerde athleet is die zijn lichaam precies kan aanvoelen.

Het hele boek komt eigenlijk neer op dit schema voor als je wilt cutten:

dpkbuq.jpg - 288657

Van wat ik er uit kan opmaken is het veel high reps/volume om je glycogeen op te maken en achteraf weer aan te vullen met carbs in de hoop dat je in dat proces ook een hoop vet verliest maar net genoeg carbloading doet dat je geen vet aankomt. Ik denk dat dit soort schema's meer voor de geavanceerde athleet is die zijn lichaam precies kan aanvoelen.

Als je Lyle's richtlijnen volgt zit je altijd wel goed

Terug
Naar boven