XXL Nutrition

Ultimate Nutrition Vegetable Greens

Jwdoetookmee

Monstrous Giant
Elite Member
Foto Contest x2
50 media-items 10.000 berichten 10 media-items
Waardering
6.030
Lengte
1m80
Massa
100kg
Vetpercentage
6%
Hoe lijkt dit product jullie?
http://www.a1supplements.com/Vegetable-Greens-510-Grams-p-17934.html
Zou dit een goede vervanging zijn voor groentes ed? Ik heb zeker als ik veel werk en daarna nog sport lang niet altijd zin om uitgebreid te koken. Voor de macros is dat uiteraard geen probleem, maar ik mis natuurlijk wel het een en ander aan de nutrienten die in groentes zitten.
Denken jullie dat dit een goed product is (voor mij) of zal het weer een zoveelste supplement zijn dat vanalles belooft waar eigenlijk geen donder van klopt..? En in hoeverre zal dit product echt de gezondheid kunnen verbeteren/gezond zijn?
Ik snap dat de vezels van groentes er niet in zitten, maar voor de rest...

ik vind het beetje underdosed.

Dus je gooit van allerlei zooi wat niet werkzame doseringen in een potje, vraagt er de hoofdprijs voor en wil dan concurreren met superieure voedingsmiddelen als verse groenten?

Desnoods maak je een rauwkostsalade van paprika, komkommer, rode ui, trostomaten en wat andere zaken die je rauw kan eten. Moet niet al teveel werk zijn lijkt me, je hoeft alleen te snijden.

• Topic Starter Topic Starter
ik vind het beetje underdosed.

Dus je gooit van allerlei zooi wat niet werkzame doseringen in een potje, vraagt er de hoofdprijs voor en wil dan concurreren met superieure voedingsmiddelen als verse groenten?

Desnoods maak je een rauwkostsalade van paprika, komkommer, rode ui, trostomaten en wat andere zaken die je rauw kan eten. Moet niet al teveel werk zijn lijkt me, je hoeft alleen te snijden.

ty voor vlotte reacties.
Nja, als 1 of zelfs 2 van die scheppen per dag voldoende is, is dat een stuk goedkoper dan elke dag verse groentes. Maar jullie beiden zeggen dus absoluut onzinproduct?

ty voor vlotte reacties.
Nja, als 1 of zelfs 2 van die scheppen per dag voldoende is, is dat een stuk goedkoper dan elke dag verse groentes. Maar jullie beiden zeggen dus absoluut onzinproduct?

Maar goed dat ik zo'n goed geheugen heb dankzij die groenten :D Uit de oude doos, een topic dat ik 8 jaar geleden opende, net even opgeduikeld:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f93/voeding-versus-supplementen-waarom-voeding-beter-34697/

Het gaat vooral om de synergie tussen bepaalde voedingsmiddelen, dat kan geen enkel pilletje of poeder evenaren.

Tjah, er zit maar paar mg van veel te veel shizzle.

Ik heb zelf zoeits, heb gekocht om te proberen, voor de lol :D En het smaakt nog best wel lekker ook :p
Er zit 3 gr aan Chia, Chlorella en Spirulina, dat is dan al 3 keer zo duur als ik het los zou kopen zeg maar.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Maar goed dat ik zo'n goed geheugen heb dankzij die groenten :D Uit de oude doos, een topic dat ik 8 jaar geleden opende, net even opgeduikeld:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f93/voeding-versus-supplementen-waarom-voeding-beter-34697/

Het gaat vooral om de synergie tussen bepaalde voedingsmiddelen, dat kan geen enkel pilletje of poeder evenaren.

Thanks, mooi stukkie..!! karma :)
eventjes snel doorheen gespit, maar wel goede informatie mbt dit onderwerp. Vanavond even helemaal lezen

---------- Post toegevoegd 22 July 2013 om 21:28 ----------

Tjah, er zit maar paar mg van veel te veel shizzle.

Ik heb zelf zoeits, heb gekocht om te proberen, voor de lol :D En het smaakt nog best wel lekker ook :p
Er zit 3 gr aan Chia, Chlorella en Spirulina, dat is dan al 3 keer zo duur als ik het los zou kopen zeg maar.

Kan je zeker niks over zeggen of het beneficieel is of niet? Wat wel zo is is dat dit geen losse stoffen zijn die ze bij elkaar fl*kkeren maar t zijn wel groente sappen/extracten..
Welke is volgens jou dan beter gedoseerd, en wat koste de jouwe?

Eric heeft echter wel een groot punt als ik zijn post lees

Die van mij was 14 ofzo. Er is natuurlijk niks boven vers groente en fruit, MAAR aangezien wij in NL wonen zijn meeste daarvan gewoon volgespoten en in een potje gegroeid.....lijkt me sterk dat daar net zoveel vit. en mineralen in zitten als in iets wat in het grond groeide en zijn tijd nam.
Het is ene goede aanvulling in ieder geval :)

Broccoli ongekookt eten. Best nog te doen, weinig smaak dat wel

Terug
Naar boven