MuscleMeat

Ultradrive

Boca

Competitive Bodybuilder
Waardering
974
Lengte
1m80
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Als ik oude topics lees kom ik dit product regelmatig tegen. Nu lees ik er niks meer van. Waarom is dit uit de gratie geraakt? Want het is wel te koop nog steeds.

Al die leuke blends zijn vaak lang niet zo interessant als ze lijken...daarnaast altijd maar weer de vraag hoe de mix is qua verhoudingen

Geen fan van mix shit.

Dat het een mix is heeft er niets mee te maken. Er zijn prima mixproducten beschikbaar, en of de verhoudingen goed zijn ligt aan je doel.

De vraag is of je er methandriol doorheen wilt hebben. Methandriol versterkt oestrogene effecten van de middelen die je neemt voor zover ik weet.

Al die leuke blends zijn vaak lang niet zo interessant als ze lijken...daarnaast altijd maar weer de vraag hoe de mix is qua verhoudingen
Als het correct gedoseerd is staat dat toch op het flesje? Bij niet-mix producten is het toch ook altijd de vraag of het goed gedoseerd is?

• Topic Starter Topic Starter
Is dit net als supersust, superdeca etc ook een beetje gemaakt om de verkoop te stimuleren? Want hoe super zijn die producten eigenlijk tov de normale deca enz.

Dat het een mix is heeft er niets mee te maken. Er zijn prima mixproducten beschikbaar, en of de verhoudingen goed zijn ligt aan je doel.

De vraag is of je er methandriol doorheen wilt hebben. Methandriol versterkt oestrogene effecten van de middelen die je neemt voor zover ik weet.

Als het correct gedoseerd is staat dat toch op het flesje? Bij niet-mix producten is het toch ook altijd de vraag of het goed gedoseerd is?
Klopt inderdaad.
Ultradrive is boldenone met methandriol. Zo kun je het product gebruiken zonder testo erbij te prikken. Je oestrogeen crashed dan iig niet.

Methandriol heb je overigens weinig aan voor zover ik de studies moet geloven.

Terug
Naar boven