Fitness Seller

UMD schijfjes branden/copieren?

Ano_1986_0

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
10
ieps...kheb zonet een PSP gekocht,nu is mijn vraag

bestaat er een extern soort UMD schrijver/lezer/brander,waarmee je bv gedowloade umd bestanden kan branden of umd schijfjes kan kopieren???

zou handig zijn lijkt me zo :)

Nope. Sony heeft juist voor het UMD formaat gekozen om piraterij tegen te gaan. De enige branders die er zijn, zijn die in de fabriek van Sony.

• Topic Starter Topic Starter
Nope. Sony heeft juist voor het UMD formaat gekozen om piraterij tegen te gaan. De enige branders die er zijn, zijn die in de fabriek van Sony.

als we nu met z'n allen van het forum het sony bedrijf eens bestormen zoude ze er dan niet een paar laten gaan? :o

k...jammer :)

tnx fo the info :)

Mn broer heeft zijn eigen PSP en de PSP van mn broertje gekraakt, hij zet er gewoon films en spellen op vanaf de pc. Prima kwaliteit, nog nooit een spel gekocht. Weet alleen zelf niet hoe ie het gedaan heeft, het is iig een computer nerd en het was geen gemakkelijke klus. Maar via fora is hij aan de informatie gekomen over hoe je je PSP kan ombouwen.

Na een simpele google (psp ombouwen) zie je wel dat er veel plekken zijn waar je tegen betaling je psp kan laten ombouwen.. misschien is dat een optie als je het niet zelf kan? Ben je goed met pc's e.d. dan zou ik even rondneuzen op fora en zelf aan de slag gaan; het kan iig wel :)

• Topic Starter Topic Starter
ja idd in m'n ander topic heeft jizza ook al zoiets gezegd...ik ben idd geen pc nerd maar ik vind wel iemand dat kan doen voor me:)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven