AndroidHealthClinic

Undercover in Nederland - AAS Dealers

Enzyme

Zwalgertozer
Elite Member
Waardering
141
Ging me moeder en stiefpa ff helpen op de zaak vandaag,tijdens het werk beginnen ze over Undercover in Nederland.
Ze hadden een stukje over doping gezien,daarna naar mij gericht "weet je wat die verkoper zei ? de bijwerking is dat je dood gaat !"
ja joh ? oke, dat is niet best...had verder maar gezwegen.

Begint op 06:25
[Link niet meer beschikbaar]

Dat gastje in de auto heeft ook een middel te koop dat heet susteRETARD :D

ik zag het gister ja

Zou hij hier op het board zitten?:P

in before the :slotje:

deca 10 ml genoeg voor 6 weken en 10 kilo massa :roflol:

Ik gebruik het zelf ook zei die kerel, een pens van 30 kilo spek en 25 centimeter armpjes :roflol:

Heb het ook gezien. Ik tegen m'n pa: "Goh ben benieuwd of hij ook op een bepaald forum zit :rolleyes:."

Verschrikkelijk. "Van Paracetamol ga je ook dood." Yeah right! Monsterlijk argument.

Laat die kerel lekker achter de grote mensen aan gaan, niet achter sukkels die er nog op ingaan ook als iemand aan hen vraagt "hoe kom je eraan". Die kneuzen kunnen net zo goed zelf het politiebureau inlopen en zichzelf aangeven, wat een amateurs.

En dan die Alberto die achter onschuldige dingetjes als illegale DVD's kopiëren gaat, iedereen doet dat, nepkleding verhandelen ook, big deal, dat de belasting erdoor bloedt is alleen maar een pluspunt, die innen toch al meer als genoeg van de bevolking.

Laat die kerel lekker achter de grote mensen aan gaan, niet achter sukkels die er nog op ingaan ook als iemand aan hen vraagt "hoe kom je eraan". Die kneuzen kunnen net zo goed zelf het politiebureau inlopen en zichzelf aangeven, wat een amateurs.

En dan die Alberto die achter onschuldige dingetjes als illegale DVD's kopiëren gaat, iedereen doet dat, nepkleding verhandelen ook, big deal, dat de belasting erdoor bloedt is alleen maar een pluspunt, die innen toch al meer als genoeg van de bevolking.

+1, aanpakken die linkse honden

alberto stegeman is uberly gay

Nee, mijn ouders met een kledingwinkel hebben er inderdaad TOTAAL geen last van :D:rolleyes:

Ja laten we de kruimelaars maar vooral hun gang laten gaan. Wel janken over de moslims maar positief staan t.o.v. zaken die gewoon strafbaar zijn. Hoe hypocriet kan je zijn?

Ja laten we de kruimelaars maar vooral hun gang laten gaan. Wel janken over de moslims maar positief staan t.o.v. zaken die gewoon strafbaar zijn. Hoe hypocriet kan je zijn?

Een verschil tussen een bevolkingsgroep en een enkeling is wel een verschil, "kruimeldieven" zullen er altijd blijven, maar om er nou een heel tv programma mee te vullen terwijl er 100x ergere dingen zijn waar ze zich mee bezig kunnen houden, vind ik ietwat overdreven, dat is hetzelfde als iemand oppakken die zijn kauwgompje uit spuugt op straat.

Een verschil tussen een bevolkingsgroep en een enkeling is wel een verschil, "kruimeldieven" zullen er altijd blijven, maar om er nou een heel tv programma mee te vullen terwijl er 100x ergere dingen zijn waar ze zich mee bezig kunnen houden, vind ik ietwat overdreven, dat is hetzelfde als iemand oppakken die zijn kauwgompje uit spuugt op straat.

Ah ja was even vergeten dat in de opinie van bepaalde personen een hele bevolkingsgroep verrot is en zich bezig houdt met criminele zaken. Wake up, dit soort gedrag is net zo verrot als een irritante straatmocro die de boel onveilig maakt.

Laten we voortaan dus maar alleen programma's maken over 100x ergere dingen. Gezellig iedere week een reportage waarin Alberto Stegeman op zoek gaat naar genocides, vrouwenhandelaars etc. Denk alleen dat Alberto dan niet zolang meer leeft.

Ah ja was even vergeten dat in de opinie van bepaalde personen een hele bevolkingsgroep verrot is en zich bezig houdt met criminele zaken. Wake up, dit soort gedrag is net zo verrot als een irritante straatmocro die de boel onveilig maakt.

Laten we voortaan dus maar alleen programma's maken over 100x ergere dingen. Gezellig iedere week een reportage waarin Alberto Stegeman op zoek gaat naar genocides, vrouwenhandelaars etc. Denk alleen dat Alberto dan niet zolang meer leeft.

Mja met zo'n instelling wint niemand een oorlog natuurlijk :rolleyes:

Als je politieagentje wilt spelen dan moet je ook alles aan kunnen pakken, en niet alleen dit soort lullige dingetjes.

Het toont wel het niveau aan van de handel ben ik bang. De handel in AAS ligt voor een (groot?) deel in handen van mensen die geen idee hebben wat ze verkopen laat staan het moreel besef hebben wat de effecten van de verkoop kan zijn op de gezondheid van andere. Als Albert verder was gaan zoeken had hij dan een handel gevonden die schoon, deskundig en betrokken was bij het welzijn van de gebruikers?

zou zowiezo nooit kopen bij iemand die ik persoonlijk niet ken. koop liever van iemand die ervaring heeft en het zelf ook gebruikt heeft

Maar worden al die mensen die in de afleveringen voorkomen nou later vervolgd, want daar hoor je nooit wat over, maar lijkt me wel logisch. Al is het vanaf hun(Alberto's) kant natuurlijk wel ''uitlokken'', want ze kopen dingen etc.

Terug
Naar boven