MuscleMeat

undestor testosteroni undecanoas 40mg

wil je dat gaan opeten dan :D

zal een nieuwe proteinereep zijn Dinant:D
Ruud dit hoort in het steroidenforum denk ik

Ik denk dat het testosteron met een undecaonaat ester is. Alleen met 40mg/ml moet je wel redelijk wat injecteren. Is het soms voor muizen bedoelt.

Maar wat ik uit testverslagen heb gelezen moet dat erg goed zijn.
Ik wist niet eens dat dat op de markt was trouwens.

Laatst bewerkt:
Dat word veel spuiten Ruudje :p

Jullie bedoelen natuurlijk slikken, niet spuiten.

• Topic Starter Topic Starter
jah mannen, zijn idd pillen (60 stuks in 1 potje; 34 euro)

ahaa prohormoontjes zeker. Heb je een link?

pcies ^^ 8 van die dingen erin en je voelt je de hulk ookal zet je een gram testo in de week klinkt raar maar dat spul voel ik heel heftig..

Ja het is Andriol. 40mg test. undec. per capsule
En het moet niet zo'n goed produkt zijn wat ik lees. Je moet er erg veel van gebruiken (8-16 per dag) en dan nog is het niet echt geweldig.
Maar dit varieerd ook erg per persoon.

ik ken ze en heb ze weleens gehad, je moet ze na de maaltijd nemen en zeker 10 p.d. wil je enig resultaat zien.
Ze hebben geen impoact op je eigen hormoonhuishouding dus je eitjes blijven werken.

Voor wat ik ervan heb gelezen is het het lichtste AS verkrijgbaar met de minste bijwerkingen.

Lijkt me persoonlijk nix...zeker niet als je dr zoveel van moet slikken.

er staat over andriol, virigen, undestor (testosterone undecanoaat) genoeg geschreven in dit forum.
check anders de site van big cat of kijk op bodypage of je zoekt met een zoekmaschine naar bovenstaande namen en je vindt lots of info!!
sommigen gaan er goed op en anderen merken er weinig van en ja het is relatief duur spul als je wat wilt merken, maar opzich erg veilig en is niet als fake te koop!!

Terug
Naar boven