AndroidHealthClinic

Undisputed II

jokke69

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m90
Massa
93kg
Vetpercentage
11%
Had vorige week deze film gekocht! Vond hem wel nog goed! Het gaat over een maffia bende die heerst over een gevangenis! Daar worden gevechten gehouden en één gevangene is onverslaanbaar zeg maar:) en ze zoeken iemand dat er tegen kan winnen en daarom door een list wordt de oud wereldkampioen boxer gevangen genomen!

Hoe het afloopt zal je zelf eens een kijkje moeten nemen! De vechtsTen zijn vooral mengeling van box,kickbox&worstelen!

Die boxer is Michael Jai White heeft vroeger ook meegespeeld in een film van vandamme als seth ofzoiets!

Wat is die gast bijgekomen:eek!: je kan hem al een echte bodybuilder noemen. Daarvoor alleen is de film al het bekijken waard grtz...

Ga ik eens ff kijken.......thanks.

Heb hem laatst ook gehuurd. Kwamen inderdaad mooie gevechten in voor, maar werd op een gegeven moment een beetje te Matrix achtig met al dat gedraai en gespring.

Wow, dat klinkt echt als een goede film. Jammer dat er niet zoveel van dit soort films gemaakt worden.

was idd een stoere film..... die boyka had trouwens wel donderse vette schoppen

Michael Jai White speelde met Van Damme in Universal Soldier: The Return, best een vermakelijke film maar deel 1 was beter en daarin speelde Michael Jai White ook een hele kleine rol en Van Damme en Dolph Lundgren zaten er ook in.
Dit is wel toevallig want Isaac Florentine, de regisseur van Undisputed 2 is ook de regisseur van Bridge Of Dragons waar Dolph Lundgren in speeld, dus het is een gesloten cirkel daar in filmland:)

Damn heb net de trailer bekeken, ziet er zeker goed uit. Ga hem dan ook zeker bekijken :D

Wat een bud film, vecht scenes zijn overdreven en het verhaal is voorspelbaar als Balkenende II.

Heb hem zelf ook op dvd liggen, is geen serieuze film maar hij is wel vermakelijk met vette vechtscenes, ik zelf hou van vermakelijke verstand op 0knokfilms, daarom zijn Jean-Claude van Damme, Dolph Lundgren, Arnold Schwarzenegger en Sylvester Stallone mijn favorite spelers.

Terug
Naar boven