AndroidHealthClinic

UniPharma G2G?

Bezoekers in dit topic

De Kuus

Novice
Lid geworden
17 apr 2018
Berichten
15
Waardering
1
Lengte
1m98
Massa
122kg
Vetpercentage
22%
20181119_201653.jpg
20181119_201714.jpg
Is iemand bekend met deze badboys?
 
Dat zijn echte

Betwijfel het aangezien de orginele het blauw oplichten en ampullen anders waren dan deze . Bij filemon zie je ook andere doosjes zou en andere batch zou kunnen maar beetje raar waarom je alles slechter laat uitzien bij een nieuwe batch
 
Betwijfel het aangezien de orginele het blauw oplichten en ampullen anders waren dan deze . Bij filemon zie je ook andere doosjes zou en andere batch zou kunnen maar beetje raar waarom je alles slechter laat uitzien bij een nieuwe batch


Toevallig heb ik dezelfde. Zal een foto droppen hierzo
 
Batch nr: UN 603

Dacht nog een test rapport ervan hebben liggen maar die is al weggegeven jammer genoeg

1543515177272-1346101029.jpg


1543515286294-1330484512.jpg


1543515323533566831264.jpg
 
wat zeggen de rapporten? ik heb ook tren en bold van dit merk en wil er meer over weten maar ik weet niet of ik dit mag vragen ben hier niet zo bekend op deze site.
 
Monk besef wel dat als je voeding ruk is de booltjes weinig resultaat zullen bieden. Zit nu op 4000 caloreein in een cut en ik ga lekker man. Me voeding hou ik super strak en ik ga als een raket. Vol puisten wel helaas mja.. genetics.
 
Monk besef wel dat als je voeding ruk is de booltjes weinig resultaat zullen bieden. Zit nu op 4000 caloreein in een cut en ik ga lekker man. Me voeding hou ik super strak en ik ga als een raket. Vol puisten wel helaas mja.. genetics.
Lekker gaan terwijl je vol onder de puisten zit. Het is wat je lekker gaan noemt natuurlijk.
 
ja is genetisch. met lekker gaan bedoel ik dat ik wel gains maak en die puisten doe je niks aan (bijwerkingen)
 
Monk besef wel dat als je voeding ruk is de booltjes weinig resultaat zullen bieden. Zit nu op 4000 caloreein in een cut en ik ga lekker man. Me voeding hou ik super strak en ik ga als een raket. Vol puisten wel helaas mja.. genetics.

Lol 4000 calorieën in een cut....
 
Monk besef wel dat als je voeding ruk is de booltjes weinig resultaat zullen bieden. Zit nu op 4000 caloreein in een cut en ik ga lekker man. Me voeding hou ik super strak en ik ga als een raket. Vol puisten wel helaas mja.. genetics.

:haha::roflol:

post een foto dan
 
Back
Naar boven