MuscleMeat

united-pharmacy

ja ik en een kennis van me hadden eens een keer een paar stripjes nolva besteld om te kijken of het aan kwam en het echt was. Het was dus ok en hebben toen wat winnies bij besteld en was dus ook ok.

Ik heb ook s via n dergelijke site besteld...pharmaeurope.com
Dat was voor ik in contact kwam met suppliers in eigen land.

Die sites hanteren echt belachelijke woekerprijzen. Echt n rip-off.
Kun je haast gaan werken voor de roids zou je zeggen.

• Topic Starter Topic Starter
prijzen zijn idd wel aan de hoge kant, maar als ze echt zijn...

De spullen die ik kreeg waren wel echt maar om er nou zoveel geld voor te betalen...ik was zo 400 euro kwijt en als je dan zag wat ik nu had gekregen.

Check bv maar s bij cycles... dan geven ze de prijzen voor n complete cycle wel aan...das zo 400 - 700 $

klopt wel ja, maar als ik dan zeker ben dat men spullen echt zijn heb ik het er wel voor over...
het is tenslotte je eigen lichaam waar je het inspuit he!
en de suppliers die ik ken vertrouw ik niet echt....
hebben bv geen nolva of clomid???

Dan zou ik als ik jou was doorzoeken tot je een goede supplier hebt gevonden.
Prijzen zijn een beetje aan de erg hoge kant op die site.

Dat zijn gewoon ordinaire oplichters die verdienen aan mensen die alles over hebben om aan echte spullen te komen, maar als je echt nuchter en slim bent lukt dat je gewoon hier in nderland bij een betrouwbare dealer.

Idd, door schade en schande wordt men wijs....ik heb eerst s bij pharmaeurope besteld voor n schandalig hoge prijs en daarna d8 ik: Laat ik s n supplier gaan zoeken in Nederland/Belgie...deze bleek n scammer te zijn :mad: (is nog steeds actief op div. boards).

Na n tijdje gezocht te hebben heb ik eindelijk n betrouwbare supplier gevonden en inmiddels ken ik meerdere betrouwbare mensen.

Maar ik kan je idd aanraden niet via zon site te bestellen...veel te duur. Voor die prijzen die ze hanteren heb je bij n goede dealer het dubbele aan middelen.

dus buiten het feit dat de prijzen veeeel te hoog zijn, is er niks mis met het bestellen bij deze firma, produkten zijn dus echt!
zal bij ons in belgie effe verder zoeken naar een goede supplier, indien geen resultaat effe in nederland zoeken en anders is er nog altijd deze site... maar zal wel iets vinden
bedankt gasten

Terug
Naar boven