Fitness Seller

UPC haalt radicale zender van het net

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
De Amsterdamse kabelaar UPC haalt[Link niet meer beschikbaar] per 15 mei van de kabel.

De zender die nog werd goedgekeurd door André Rouvoet zendt regelmatig programma's uit van de radicale dominee Kent Hovind.

Volgens Hovind is de evolutietheorie iets héél ergs en hoe erg dat laat ie hier zien: http://www.dumpert.nl/mediabase/10875/22798075/index.html

Van de website van Family7:

Family7 roept op tot actie

We staan aan de vooravond van een nieuwe uitdaging. Na ruim een jaar uitzenden bij UPC is ons contract per 15 mei a.s. opgezegd. Men heeft ons meegedeeld dat vanaf die datum het EO themakanaal Omega tv onze plaats zal innemen. Dit betekent dat een deel van Nederland onze zender niet meer kan ontvangen vanaf 15 mei.

Prettig dat Nederland een radicale zender minder heeft.
Nu de rest nog ;)

Ik wist niet eens dat die er waren.

mja, ik ben tegen censuur,

ken de DVD's van Hovind zelf (heb goddomme zelfs wat in zijn ideen gezien) Zijn ideeen zijn zo verdomd gemakkelijk te weerleggen eigenlijk. Typisch amerikaanse manier van 'presenteren' overigens.
Hij maakt weliswaar gebruik van de totale afwezigheid van kennis van z'n publiek, maar censuur blijft censuur.
Beter zou zijn om Richard Dawkins' ook een zender te geven op hetzelfde kanaal als deze zender.

Binnen de christelijke kringen is er absoluut geen TV zender nodig om zaken grondig te verspreiden. Zijn DVD's liggen ook bij mn broertje thuis....

• Topic Starter Topic Starter
Ik wist niet eens dat die er waren.

Stond iets van Family7 in de media, als vervanger voor de in sommige ogen te softe EO. Wat je tegenwoordig voor taal en dingen hoort bij de EO dat kon dus 10 jaar geleden echt niet! :D

Ik heb net een nieuwe digicard erin gestopt thuis en als ik zie wat er aan 'andere ' bedenkelijke zenders wordt doorgegeven bij Casema dan zijn we nog ver van huis ;)

Leuke bumpersticker die Kent vast op z'n auo heeft en typisch Amerikaans-Christelijk:

50743681v1_240x240_Front.jpg

Laatst bewerkt:
nu de zender tien nog

leuke tags

gristenhonden is wel erg jammerlijk GS.....

voor de rest correcte tags.

Tags zijn meer onzin dan dat er wat nuttigs staat...

als ik ergens een hekel aan heb is het wel aan amerika, en dan absoluut niet bush ofzo maar hun domheid censuur, anti-homo dingen, [Link niet meer beschikbaar], bijvoorbeeld dat de grand canyon is ontstaan door zondvloed, lijkt soms wel of ze een paar eeuwen achter lopen, god bless you!

als ik ergens een hekel aan heb is het wel aan amerika, en dan absoluut niet bush ofzo maar hun domheid censuur, anti-homo dingen, [Link niet meer beschikbaar], bijvoorbeeld dat de grand canyon is ontstaan door zondvloed, lijkt soms wel of ze een paar eeuwen achter lopen, god bless you!
Waar jij over spreekt dat is maar 50% van de bevolking in de USA, net zoals je in NL/Bel ook een kleine 50% minder verstandige mensen zult hebben. Amerika is nog altijd een prachtig land, mogelijkheden zat voor ondernemers, minder goed voor sociaal zwakkeren, dat klopt. En dat ze sterk aan hun geloof hangen is ook een feit, maar velen daar doen er niemand kwaad mee.

Terug
Naar boven