Mitch010
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 12%
Yow people [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Wat jullie over mij moette wete is dat ik net 3maand bezig ben met intensief fitniss. Hiervoor heb ik verschillende sporten gedaan waaronder 4 jaar wielrennen (groot verschil weet ik ja [Afbeelding niet meer beschikbaar]). Vooraleer ik begon met fitnisse ben ik naar een goede gym gestapt en heb ik een mooi trainingsschema en dieet gekrege. Hierna ben ik onmiddelijk begonne met 4 of 5x per week te gaan traine en eten zoals een paard natuurlijk [Afbeelding niet meer beschikbaar] Dit is mijn resultaat momenteel (foto's volgen zeer soon!)
Arm ontspannen: 27,5 cm ---> 30 cm (na 1maand) --> 32,5 cm (na 3maand)
Arm opgespannen: 32 ---> 33,5 cm (na 1 maand) --> 36 cm (na 3maand)
Onderarm (ontspannen): 26 cm --> 29.5 (na 3maand)
Borst: 91,5 ---> 94,5(na 1 maand) --> 98,5 (na 3maand)
Taille: 82,5 ---> 83,5 (na 1 maand) --> 84,5 (na 3maand)
Quads opgespannen: 49
Quads ontspannen: 48,5
kuiten: 37
GEWICHTSTOENAME: 63,5 ---> 72kg (na 1maand) --> 76kg (na 3maand)
Nou, dit is mijn resultaat op 3maand [Afbeelding niet meer beschikbaar] wat ook belangrijk om te weten is dat ik Voedingssuplementen gebruik en ook Kre Alkyl pillen. Volgende keer volgen foto's... Zou graag jullie mening willen wete over mijn groei dusver. [Afbeelding niet meer beschikbaar] Sinds kort krijg ik wel striemen ter hoogte van de borst/oksel, wat wel jammer is...
Wat jullie over mij moette wete is dat ik net 3maand bezig ben met intensief fitniss. Hiervoor heb ik verschillende sporten gedaan waaronder 4 jaar wielrennen (groot verschil weet ik ja [Afbeelding niet meer beschikbaar]). Vooraleer ik begon met fitnisse ben ik naar een goede gym gestapt en heb ik een mooi trainingsschema en dieet gekrege. Hierna ben ik onmiddelijk begonne met 4 of 5x per week te gaan traine en eten zoals een paard natuurlijk [Afbeelding niet meer beschikbaar] Dit is mijn resultaat momenteel (foto's volgen zeer soon!)
Arm ontspannen: 27,5 cm ---> 30 cm (na 1maand) --> 32,5 cm (na 3maand)
Arm opgespannen: 32 ---> 33,5 cm (na 1 maand) --> 36 cm (na 3maand)
Onderarm (ontspannen): 26 cm --> 29.5 (na 3maand)
Borst: 91,5 ---> 94,5(na 1 maand) --> 98,5 (na 3maand)
Taille: 82,5 ---> 83,5 (na 1 maand) --> 84,5 (na 3maand)
Quads opgespannen: 49
Quads ontspannen: 48,5
kuiten: 37
GEWICHTSTOENAME: 63,5 ---> 72kg (na 1maand) --> 76kg (na 3maand)
Nou, dit is mijn resultaat op 3maand [Afbeelding niet meer beschikbaar] wat ook belangrijk om te weten is dat ik Voedingssuplementen gebruik en ook Kre Alkyl pillen. Volgende keer volgen foto's... Zou graag jullie mening willen wete over mijn groei dusver. [Afbeelding niet meer beschikbaar] Sinds kort krijg ik wel striemen ter hoogte van de borst/oksel, wat wel jammer is...

Is handiger want ken al de poses nog niet om een goede foto te make ^^.