Fitness Seller

Update; 3maand fitniss nu

Mitch010

Novice
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
72kg
Vetpercentage
12%
Yow people [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat jullie over mij moette wete is dat ik net 3maand bezig ben met intensief fitniss. Hiervoor heb ik verschillende sporten gedaan waaronder 4 jaar wielrennen (groot verschil weet ik ja [Afbeelding niet meer beschikbaar]). Vooraleer ik begon met fitnisse ben ik naar een goede gym gestapt en heb ik een mooi trainingsschema en dieet gekrege. Hierna ben ik onmiddelijk begonne met 4 of 5x per week te gaan traine en eten zoals een paard natuurlijk [Afbeelding niet meer beschikbaar] Dit is mijn resultaat momenteel (foto's volgen zeer soon!)

Arm ontspannen: 27,5 cm ---> 30 cm (na 1maand) --> 32,5 cm (na 3maand)
Arm opgespannen: 32 ---> 33,5 cm (na 1 maand) --> 36 cm (na 3maand)
Onderarm (ontspannen): 26 cm --> 29.5 (na 3maand)
Borst: 91,5 ---> 94,5(na 1 maand) --> 98,5 (na 3maand)
Taille: 82,5 ---> 83,5 (na 1 maand) --> 84,5 (na 3maand)
Quads opgespannen: 49
Quads ontspannen: 48,5
kuiten: 37
GEWICHTSTOENAME: 63,5 ---> 72kg (na 1maand) --> 76kg (na 3maand)

Nou, dit is mijn resultaat op 3maand [Afbeelding niet meer beschikbaar] wat ook belangrijk om te weten is dat ik Voedingssuplementen gebruik en ook Kre Alkyl pillen. Volgende keer volgen foto's... Zou graag jullie mening willen wete over mijn groei dusver. [Afbeelding niet meer beschikbaar] Sinds kort krijg ik wel striemen ter hoogte van de borst/oksel, wat wel jammer is...

Dit is mijn resultaat momenteel (foto's volgen zeer soon!)

wat klopt er niet?

+1 en bijna 10 kg in 1 maand?? ben benieuwt naar de pics

bijzonder snelle groei ?? alleen jammer dat je taille ook toe neemt mischien daarom ook zo'n groot gewicht toename

Yow people [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat jullie over mij moette wete is dat ik net 3maand bezig ben met intensief fitniss. Hiervoor heb ik verschillende sporten gedaan waaronder 4 jaar wielrennen (groot verschil weet ik ja [Afbeelding niet meer beschikbaar]). Vooraleer ik begon met fitnisse ben ik naar een goede gym gestapt en heb ik een mooi trainingsschema en dieet gekrege. Hierna ben ik onmiddelijk begonne met 4 of 5x per week te gaan traine en eten zoals een paard natuurlijk [Afbeelding niet meer beschikbaar] Dit is mijn resultaat momenteel (foto's volgen zeer soon!)

Arm ontspannen: 27,5 cm ---> 30 cm (na 1maand) --> 32,5 cm (na 3maand)
Arm opgespannen: 32 ---> 33,5 cm (na 1 maand) --> 36 cm (na 3maand)
Onderarm (ontspannen): 26 cm --> 29.5 (na 3maand)
Borst: 91,5 ---> 94,5(na 1 maand) --> 98,5 (na 3maand)
Taille: 82,5 ---> 83,5 (na 1 maand) --> 84,5 (na 3maand)
Quads opgespannen: 49
Quads ontspannen: 48,5
kuiten: 37
GEWICHTSTOENAME: 63,5 ---> 72kg (na 1maand) --> 76kg (na 3maand)

Nou, dit is mijn resultaat op 3maand [Afbeelding niet meer beschikbaar] wat ook belangrijk om te weten is dat ik Voedingssuplementen gebruik en ook Kre Alkyl pillen. Volgende keer volgen foto's... Zou graag jullie mening willen wete over mijn groei dusver. [Afbeelding niet meer beschikbaar] Sinds kort krijg ik wel striemen ter hoogte van de borst/oksel, wat wel jammer is...

****ing monster gains per maand of niet. Ben benieuwd naar de fotos......???

• Topic Starter Topic Starter
****ing monster gains per maand of niet. Ben benieuwd naar de fotos......???
Jha ik verschiet ook nog telkens van... ben op korte tijd heel hard uiteengezet, misschien heeft het ook wel een beetje met mijn natuurlijke groei te make wat ik natuurlijk niet hoop :p

Waneer komen de fotos?

we want foto's!

Eerst foto's , dan bla bla etc.........:(

• Topic Starter Topic Starter
Niet slecht zou ik zeggen dan :)

Is je letter "n" kapot? :D

Terug
Naar boven