Fitness Seller

Update Gyno/Aromasin/Test E

da ricco

Freaky Titan
Elite Member
Waardering
13
Ik neem 1cap 25mg e.d. samen met 250mg Test E e4d.
Dit is het eerste gebruik van AAS sinds 10 maanden.
Gyno is ontstaan 5 maanden na het beeindigen van mijn vorige kuur.

Conclusie: Gyno kan ontstaan MAANDEN na het laatste gebruik van AAS, meestal door niet of onvoldoende na te kuren.

Niet nakuren is natuurlijk oliedom, maar ik deed toch netjes een 4 weken PCT met afbouwend nolva.

Iemand ervaring met gyno die pas maanden later uitkwam ?

Na 17 dagen gebruik aro + test nog geen merkbare veranderingen te zien aan de gyno.
maar steady state ligt hoger dus we wachten gewoon nog wat verder af.

De test daarentegen begint al te werken... merkbaar meer energie en kracht/ondanks véél lagere calorie iname door cut

Nolva kan zelfs gyno in de hand werken.

• Topic Starter Topic Starter
via welke receptor kunnen de oestrogenen dan nog gyno veroorzaken ? de prolactine receptoren ?

Oestrogeen rebound ook?

Heb het wel eens eerder gehoord dat mensen later een gyno krijgen. Maar komt dit altijd door aas of kan het ook door iets anders voorkomen? Gyno wordt altijd met aas in licht gebracht, maar kan het echt niet iets anders zijn? Heel interresant stukje trouwens.

Bij mij begon gyno 4 jaar na gebruik op te komen. Heb laatst nolva erin gegooid en nergens last mee van knobbeltje is weg.

Mijn zoontje van 12 krijgt nu al gyno, en nee hij zit nog niet aan de roids en hij heeft totaal geen last van overtollig vet. Ik had er toen ook al last van het is gewoon k*t met peren als je er gevoelig voor bent. Het word tijd dat de wetenschap een anti gyno pileke maakt die in een dag die schijven laat verdwijnen. Ik weet nog dat vrouwen als ze borstvoeding hebben gegeven en er mee willen stoppen de boel strak afbinden dan gaan ze opeens van een dubbel d naar een pickwick zakje wellicht is dat de manier. Ik haat gyno alleen het woord al bah:mad:

ik heb geen last van gyno,maar heb wel al ondervonden dat een kuur de boel flink id war kan sturen,vorig jaar 4 maand na einde kuur bloed test gedaan raar maar m,n test was nog steeds verhoogd 4x de ref waarde terwijl ik altijd een normaal niveau gehad heb en als je dan gyno gevoelig zou zijn kan dat mis probs geven

Test waarde is toch net te laag na je kuur?

Mijn zoontje van 12 krijgt nu al gyno, en nee hij zit nog niet aan de roids en hij heeft totaal geen last van overtollig vet. Ik had er toen ook al last van het is gewoon k*t met peren als je er gevoelig voor bent. Het word tijd dat de wetenschap een anti gyno pileke maakt die in een dag die schijven laat verdwijnen. Ik weet nog dat vrouwen als ze borstvoeding hebben gegeven en er mee willen stoppen de boel strak afbinden dan gaan ze opeens van een dubbel d naar een pickwick zakje wellicht is dat de manier. Ik haat gyno alleen het woord al bah:mad:

Ton,..........haakse slijper derop

Operatief laten verwijderen ...wordt vergoed..moet je wel bij de huisarts zeggen dat het flink pijnlijk is .

UPDATE:
opnieuw tien dagen verder en er is sinds enkele dagen een mindering voelbaar maar ik ga niet te vroeg juichen, want weg is het zeker nog niet! dus we blijven afwachten...
met het testo kuurtje loopt alles lekker maar toch treedt er opnieuw vocht retentie op ondanks de aromasin...
iemand verklaring?!

dag 39: nog steeds geen noemenswaardige verandering merkbaar :(

Onmogelijk bij een stof als examesane. 2,5-5mg is al genoeg om je hele Oestrogeen incl al je lipides en libido om zeep te helpen. Denk dat het in je voeding ligt oid

Bij mij is 't maar beginnen merkbaar inkrimpen na meer dan 50 dagen, geef het tijd =)

we wachten gewoon verder af dan en het is zéker niet dat ie groeit ofzo dus dat is al positief ;) moet wel zeggen dat het woord 'gyno' serieus mijn kl*ten begint uit te hangen lol

Kijk eens of je ergens bij een Chinese toko Mangosteen kunt krijgen (bij sommige Jumbo's hebben ze het ook).
Of anders via internet capsules met een Mangosteen extract bestellen.

Heeft bij mij erg goed geholpen tegen 'puffy nipples', tijdens test/bold kuur.

Lees: http://www.ergogenics.org/supplement171.html

Ik zou eens letro proberen

Terug
Naar boven