Fitness Seller

Updates branch warren

boforli

Huge Freak
Waardering
310
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Huge.
Hoeveel procent sta ie?

Ik geloof dat roelly zn doel al zowat heft behaald om groter dan Branch uit de bus te komen.
Ziet er iig een stuk beter uit, ik ben niet onder de indruk vna Branch zn fysiek.

kvind het maar niets in vergelijking met de anderen. maarja kan nog veel veranderen he tege de O :)

Ik geloof dat roelly zn doel al zowat heft behaald om groter dan Branch uit de bus te komen.
Ziet er iig een stuk beter uit, ik ben niet onder de indruk vna Branch zn fysiek.

Ik zie roelly Branch echt niet pakken op Mr. O :D toch zeker dit jaar niet... Branch stond er vorig jaar ook bij als een ongeloofelijke vochtbal, op die back double biceps zie je zijn biceps piek zelfs helemaal niet. Gaat allemaal veranderen binnen een paar maandjes !

• Topic Starter Topic Starter
.................

---------- Toegevoegd om 17:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:45 ----------

Ik zie roelly Branch echt niet pakken op Mr. O :D toch zeker dit jaar niet... Branch stond er vorig jaar ook bij als een ongeloofelijke vochtbal, op die back double biceps zie je zijn biceps piek zelfs helemaal niet. Gaat allemaal veranderen binnen een paar maandjes !

ja, precies en dit jaar gaat 1 van de beste O's ooit worden ,zoveel kandidaten,kansmakers voor die 1e plaats.

branch hoort niet in de top 3 thuis van de olympia.

tuurlijk niet nakske :rolleyes: en kan je ons mss ook vertellen waarom niet......?

Totaal uit verhouding, dat valt nogal makkelijk te zien. Rug vind ik persoonlijk erg slecht en ook ON.
Jay, Phil, Victor, Roelly zijn mannen die er stukken beter bij staan qua symmetrie en verhoudingen. Als je dat niet ziet moet je aan een bril:rolleyes:

Laatst bewerkt:
ga nu geen onzin praten he of moet ik de foto's van de vorige O weer maar eens erbij gaan halen?

ga nu geen onzin praten he of moet ik de foto's van de vorige O weer maar eens erbij gaan halen?

Leg je gewoon bij mijn mening neer, dat doe ik ook bij jouw mening.
Je hoeft mijn mening niet te forceren daar zit niemand op te wachten.

.................

---------- Toegevoegd om 17:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:45 ----------

ja, precies en dit jaar gaat 1 van de beste O's ooit worden ,zoveel kandidaten,kansmakers voor die 1e plaats.

niet echt,

als jay in vorm komt, dan neemt hij hem weer met gemak,
als kai in zijn shape van zijn leven komt kan hij ook een bedreiging vormen,

verder zie ik niet echt iemand anders de titel pakken
- branch was in zieke conditie vorig jaar, denk niet dat hij het opnieuw kan, of hij zal er massa voor moeten opofferen
- phil zijn symmetrie is niet echt in orde, armen tegen over de rest
- dexter kan nog in heel goeie shape komen, toch mist hij iets om boven jay te komen. wel meest symmetrisch fysiek

Leg je gewoon bij mijn mening neer, dat doe ik ook bij jouw mening.
Je hoeft mijn mening niet te forceren daar zit niemand op te wachten.

tuurlijk,ieder zijn mening maar het zou wel leuk zijn als je die mening ook verantwoord en wat jij zegt klopt gewoon niet,dat hij uit verhouding was.Wat vond je dan uit verhouding ,zijn benen tov zijn bovenlichaam ofwat??

hij lijkt wel 15 jaar jonger nu met zijn rond kopke

Ziet er nog ver vandaan:

4q4ple.jpg

Laatst bewerkt:
Branch zijn probleem is dat zij armen totaal uit verhouding zijn met de rest van zijn UB. En dan vooral zijn onderarmen tenminste bij de front en back double bicep

Terug
Naar boven