MuscleMeat

Updates Dennis Wolf

boforli

Huge Freak
Waardering
310
wat n slechte belichting daar......

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Netjes, mooie off season shape, hopelijk verdoet hij het nu niet op de Olympia.

Ik bedenk me juist dat hij mee doet aan de New York Pro, heeft toch nog wat werk voor de boeg dan!

Echt een kanshebber.

Nope hij haalt het niet! Vind hem er niet zo super bij staan eigenlijk gezegd. Akkoord hij heeft nog een week om droger te staan, maar overal moet hij precies nog wat ronding krijgen tov. de rest

• Topic Starter Topic Starter
hij staat er fantastisch bij hoor, jullie vergissen jullie zich door die belichting ,hier zie je al veel beter hoe hij erbij staat
.[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En effe om tevergelijken,deze zijn van op de O waar hij 4de werd,de linkse

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik weet het niet gasten zijn shape is echt nog niet droog genoeg om een kanshebber te worden op de eerste 3 plaatsen op de ny pro kijk ff naar roelly hoe die er nu bij staat t.o.v. wolf echt een groot verschil imo

Dennis staat nu 7 dagen voor de NY pro.

ben benieuwd, mooie vergelijking wel ! hoop ook dat hij het dit jaar beter doet bij de O. Wolf is een van mn favos :)

Roelly voor #1

• Topic Starter Topic Starter
zo lijken ze allebeie even goed , roelly heeft wel het voordeel met zijn grotere benen en veel betere armen,en die benen zullen zeker zullen gaan opvallen en volgens mij gaan die spetterdroog staan ,vandaar dat hij ze nu nog niet toont aan ons, een verrassing ala jay cutler vorig jaar op de O.Enige grote minpunt is roelly zijn rug en zijn borst die wat dikker mag.

Als ik zo deze foto's zie moet ik terug komen op mijn woorden en geef ik roelly de overwinning , volgens mij heeft hij die beker in de pocket.

290410_%2832%29.jpg

290410_%2834%29.jpg

290410_%2829%29.jpg

290410_%2827%29.jpg

---------- Toegevoegd om 17:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:29 ----------

---------- Toegevoegd om 17:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:32 ----------

---------- Toegevoegd om 17:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:32 ----------

idd, nog steeds niet,hij heeft blijkbaar niet veel zin om daar iets aan te gaan doen

apparte foto's zijn echt slecht om te vergelijken,

zet ze naast elkaar en roelly zal gewoon verdwijnen wanneer ze back-views doen.
waarschijnlijk ook in front-view, enkel arms en delts kunnen een wow-factor veroorzaken. bijvoorbeeld zijn most muscular.

Ik vind de back double bicep en de side tricep de beste foto's van deze reeks. We zullen zien wat dennis gaat doen over een weekje

Terug
Naar boven