AndroidHealthClinic

Upgraden naar windows 8: €15

wimmos

Huge Freak
Waardering
198
Hoi,

Ik ga deze week een computer kopen met Windows 7 op. Windows geeft echter een actie waarbij je een uprgade naar Windows 8 kan krijgen voor slechts €15 extra te betalen..

Ik weet alleen niet of ik het wel zou doen:
- Ik heb geen zin om alles nu te installeren en configureren, om binnen 4 maand nogmaals hetzelfde te doen als Windows 8 uitkomt.
- Het smartphone/tablet achtige design heb ik niet nodig. Heb ook geen andere high tech toestellen die hiermee moeten verbonden worden.

Ik zou het voornamelijk doen omdat ik las dat het een sneller besturingssysteem is, en uit schrik om dan toch iets goeds te missen als ik niet inga op die actie :o.
Reacties??

Ik zou naar iets anders upgraden :D

Maar wat de Windows betreft, iets wat net uit is is altijd minder stabiel he, dat weet je?

15 euro. waarom niet? het is toch niet veel geld? een upgrade zorgt ervoor dat je je bestanden behoud, een compleet nieuwe installatie ben je wel alles kwijt.

komop man 15 euro, wat valt er te verliezen. je kan hem altijd nog doorverkopen.

Installeren is binnen 30 min gedaan. En het is maar 15 euro.

• Topic Starter Topic Starter
Dus ik hoef niet al mijn documenten opnieuw te plaatsen of programma's te installeren, als ik verander van windows 7 -> 8?
Noobvraag, maar nog nooit gedaan. Het gaat me niet om die 15 euro :D

Zou ik niet direct doen, aangezien een nieuwe Windows nog serieus onstabiel zal zijn. Ze bieden het waarschijnlijk zo goedkoop aan omdat je proefkonijn mag zijn :D

Windows heeft ook de 'goede' gewoonte om af te wisselen. De ene keer brengen ze een goeie OS uit, dan weer een slechte.

95, 98, 2000, ME, XP, Vista, 7, en nu 8
Goed, slecht, goed, slecht, goed, slecht, goed, en 8 zal slecht zijn :D

Zou ik niet direct doen, aangezien een nieuwe Windows nog serieus onstabiel zal zijn. Ze bieden het waarschijnlijk zo goedkoop aan omdat je proefkonijn mag zijn :D

Windows heeft ook de 'goede' gewoonte om af te wisselen. De ene keer brengen ze een goeie OS uit, dan weer een slechte.

Dit. Ging het net ook posten :p
Wacht tot de opvolger van 8 uitkomt; 8 is vooral gemaakt met oog op tablets & smartphones.

Eens, behalve dan slecht matig slecht matig enz :D

Windows 7 is de beste Windows tot nu toe. Niet dat het zo moeilijk was om de voorgangers te verslaan maar er is niks mis mee. Als je windows 8 gaat draaien ben je wel het mannetje. Chicks staan voor je in de rij als je met je puistigerige zweterige dikke kop vertelt dat je Windows 8 draait, vraag maar aan je vrienden

• Topic Starter Topic Starter
Hmm nu weet ik het al helemaal niet meer :o

Was windows 98 slecht?

Windows 7 is de beste Windows tot nu toe. Niet dat het zo moeilijk was om de voorgangers te verslaan maar er is niks mis mee. Als je windows 8 gaat draaien ben je wel het mannetje. Chicks staan voor je in de rij als je met je puistigerige zweterige dikke kop vertelt dat je Windows 8 draait, vraag maar aan je vrienden

Wat is jouw probleem? :roflol:

15 euro is veel geld, ik weet besturingssystemen die beter werken en gratis zijn.

Terug
Naar boven