XXL Nutrition

Ups

Spuitelf11

Ripped Bodybuilder
Waardering
506
Lengte
1m94
Massa
93kg
Vetpercentage
11%
is een k*t bedrijf, want:

Je bestelt een leuk sinterklaaskado op 24 november, ruim op tijd denk je, helaas heeft de webwinkel een vertraagde (onvoorziene) levertijd, maar voor sinterklaas lukt nog, 2 december sturen ze op en 4 december (vandaag) zou het pakketje worden aangeboden bij mij aan de deur. Dus ik neem vrij en ga met de laptop de godganse dag beneden zitten. Dus nu dacht ik, waar de **** blijft mijn pakketje? Ik kijk bij de track&trace en zie:
AMSTERDAM, NL 04/12/2009 16:42 DE ONTVANGER WAS NIET BESCHIKBAAR OM TE TEKENEN BIJ DE 1E AFLEVERPOGING. EEN 2E POGING WORDT ONDERNOMEN

GODMILJAAAAAR :fuu:

Ik ren direct naar de brievenbus geslagen door verbaasdheid, want ik kon het me ABSOLUUT niet voorstellen dat ik de postbode niet zou hebben gehoord, aangezien de WC in dezelfde gang zit als de voordeur, en ik met mijn laptop VOOR het raam gestationeerd zat. En inderdaad, er lag ook geen briefje of wat dan ook van UPS betreffende een latere levering... ???
Heb dus geluk dat ik op de track&trace keek, daar staat gelukkig ook de nieuwe leverdatum, 7 december. Heel leuk, want dit is na sinterklaas... :mad:

Ik ben nu dus uber ****ing pissed @ UPS, hoe de **** krijg ik het voor elkaar om die luie postbode ontslagen te krijgen? Iemand 'n idee? Even 'n leuk plaatje voor de mensen die altijd pics roepen:

124gbbd.jpg

you got ****ed.

Lol. Trolled.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb weleens hetzelfde gehad. Die fl**kers hebben dan gewoon geen zin om het af te leveren. Gewoon even bellen en een klacht indienen.
En UPS is niet bepaald goedkoop, en dan krijg je ook nog dit soort troep...

Ik zou ook meteen bellen! En echt flink boos worden en eisen dat ze hem alsnog afleveren en dat je niet betaald!

• Topic Starter Topic Starter
Ja potverdomme, "onze kantoren zijn gesloten, u kunt ons bereiken van maandag tot vrijdag van blabla tot 6 uur". Teringtiefus. Ben echt flink pissed.

de pic is lachen :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat heb je besteld en via welke webwinkel? en waarom moet je het zo nodig op sinterklaas hebben?

Laatst bewerkt:
Wat heb je besteld en via welke webwinkel? en waarom moet je het zo nodig op sinterklaas hebben?

Beeldscherm, iBOOD, het is een sinterklaascadeau. Had er 2 besteld, eentje voor mezelf, en eentje voor 'n kennis die het als sinterklaascadeau wou geven aan zijn zoontje.

Btw, hoeveel eiwitten zitten er in 'n UPS bezorger...?? Gewoon zomaar 'n vraag..

UPS zuigt @!

Zijn ecto's man, zit helemaal geen vlees aan ;).

Gewoon heel agressief over komen op de telefoon, andere kant word bang verbind je door met een hogere.
zeuren dat het een belangerijk kado was voor iemand die met vakantie hier was uit een ander land:D

Krijg je hem vast gratis!
Vaker meegemaakt:rolleyes:

Gewoon heel agressief over komen op de telefoon, andere kant word bang verbind je door met een hogere.
zeuren dat het een belangerijk kado was voor iemand die met vakantie hier was uit een ander land:D

Krijg je hem vast gratis!
Vaker meegemaakt:rolleyes:

Ik zeg gewoon dat de urn van mijn overleden Amerikaanse *weetikveel* erin zat en dat die zou worden uitgestrooid op 5 december. :mad:

Terug
Naar boven