AndroidHealthClinic

Breaking News USA veroorzaakt aanslag in Iran!!

Yzord

VIP ŸžõrЙ
Elite Member
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
167
Lengte
1m76
Massa
100kg
TEHERAN - Een explosie vorige maand in een moskee in Shiraz was een aanslag en geen ongeluk zoals in eerste instantie door de autoriteiten in Iran werd gemeld.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Het vermeende brein achter de aanslag van 12 april waardoor twaalf mensen omkwamen en 200 gewond raakten, is aangehouden.,,
Dat maakte minister Gholam Hossein Mohseni Ejeie van Inlichtingendiensten woensdag bekend.
Verenigde Staten
Volgens de minister zijn nog vijf verdachten aangehouden. De verdachten hadden volgens hem banden met de Verenigde Staten en Groot-Brittannië.
Alle verdachten zijn Iraniërs. In het verleden heeft Iran al eerder Londen en Washington ervan beschuldigd achter aanslagen in Iran te zitten.

Je kan veel zeggen van the US en ik moet die galbakken ook niet, maar ik geloof hier werkelijk 0,0% van.

Zijn gewoon leugens idd.

Misschien zou het overtuigender overkomen welke banden ze precies hadden ?

En maar de vingers naar elkaar wijzen :roflol: Volgend bericht zal weer over Iran gaan dat zij met nucleaire wapens bezighouden :rolleyes:

zou toch wat zijn als het echt waar blijkt te zijn...met die verkiezingen nu:D

Hmm ik geloof geen van beide grootmachten eerlijk gezegd.

Amerikaanse gezag is gestoord, maar het Iranese gezag gestoorde met 49 chromosomen.

Het Amerikaans imperialisme zal zich ook verderzetten in Iran. De uiteindelijke bedoeling is om de olie van Iran te kunnen bemachtigen en dit onder het mom van bestrijding van terrorisme.
Wie er ook president wordt in Amerika, de inval in Iran zal plaats vinden.
De Amerikaanse moordenaars zullen ook, na o.a. Afghanistan en Irak, in Iran menselijk leed veroorzaken en bloed doen vloeien. Ik kan enkel hopen op een algemene afkeuring van de rest van de wereld!

Het Amerikaans imperialisme zal zich ook verderzetten in Iran. De uiteindelijke bedoeling is om de olie van Iran te kunnen bemachtigen en dit onder het mom van bestrijding van terrorisme.
De Amerikaanse moordenaars zullen ook, na o.a. Afghanistan en Irak, in Iran menselijk leed veroorzaken en bloed doen vloeien. Ik kan enkel hopen op een algemene afkeuring van de rest van de wereld!
Jij niet alleen. Iran heeft de afgelopen 1000 jaar geen land meer de oorlog verklaard, kunnen de Amerikanen nog eens iets van leren!

Welcome back spier;) Is idd gewoon een zondebok zoeken om de mensen wat te sussen,gebeurt wel regelmatig daar

best zielig als je eigen overheid je voorliegt
maar de meeste mensen in iran zijn die overheid zat hoor, durven er alleen niet voor uit te komen

Ooit gehoord van Nicaragua, Chili, Guatemala, etc? Amerika heeft ervaring met dit soort dingen.

Terug
Naar boven