AndroidHealthClinic

usb poorten geven er de brei aan:S

Question

Cool Novice
Waardering
22
Lengte
1m77
Massa
82kg
Mijn usb poorten op beide pc's doen het plots niet meer! stroom zit er nog wel op maar ze herkennen geen enkel apparaat meer? iemand verstand van computers of herkent iemand dit probleem? ???

Heb ik ook wel is, als ik dan mijn pc opnieuw opstart is alles weer goed.
Of heb je dat als gedaan?

mm, nog nooit mee gemaakt.. wel vaag man, staan ze nog wel in apparaat beheer aangegeven?

Heb je al geprobeerd ze te verwijderen onder apparaat beheer en dan op nieuw opstarten dan worden ze op nieuw geinstalleerd en werken dan denk ik wel weer...

• Topic Starter Topic Starter
Heb ik geprobeerd, start je opnieuw op, vindt hij nieuwe usb poorten en dan gaat de computer zelf instaleren maar dat zegt hij iets over een besturings systeem dat hij niet kan vinden:S ik ga het straks nog een keer proberen en precies doorgeven wat er mis gaat in dit topic, alvast bedankt voor de reacties

Heb je iets bijgestoken van hardware? Extra HDD of DVD schrijver oid ...
Kan zijn dat je voeding niet genoeg power kan leveren

nee heb alleen zitten kloten met alcohol120% en Deamontools

Idd zoals al is gezet de drivers controleren via apparaatbeheer. Het kan ook een teken zijn dat je moederbord er binnenkort mee stopt

ok heb nu alle usb dingen instalatie ongedaan gemaakt en ga nu opnieuw opstarten
ok'e nu zegtie nieuwe hardware gevonden, besturingsprogramma's blabla

het usb apparaat word niet herkend,
werkt niet goed en het is onbekend welk apparaat dit is:S

ai ai, iemand die dit herkent?

Ik heb in Bios gekeken daar staat: usb Devices Enabled: None (in het grijs, deze valt niet te selecteren of te veranderen)
maar daar onder staat gewoon alles op Enabled behalve: port 64/60 Emulation Die staat op disabled
??

Laatst bewerkt:
ok heb nu alle usb dingen instalatie ongedaan gemaakt en ga nu opnieuw opstarten
ok'e nu zegtie nieuwe hardware gevonden, besturingsprogramma's blabla

het usb apparaat word niet herkend,
werkt niet goed en het is onbekend welk apparaat dit is:S

ai ai, iemand die dit herkent?

Ik heb in Bios gekeken daar staat: usb Devices Enabled: None (in het grijs, deze valt niet te selecteren of te veranderen)
maar daar onder staat gewoon alles op Enabled behalve: port 64/60 Emulation Die staat op disabled
??
Waarschijnlijk zijn je usb poorten gewoon naar de klote, tijd voor een nieuw mobo denk ik.

***zooi dan maar naar de computer zaak of iets, maar toch raar beide pc's tegelijkertijd:S bedankt voor de hulp desondanks!;)

Probeer eens een andere stick op 1 van die poorten.

Heb hetzelfde alleen bij mij is 1 stick onleesbaar/beschadigd.

EDIT: zie dat het niet om een stick gaat. WEl vreemd ja, op beide pc's stuk.

Laatst bewerkt:
Ik herken het probleem. Een van mijn usb-poorten heeft namelijk hetzelfde, wel stroom, maar voor de rest noppes. Stopte er opeens mee tijdens het gamen. Ik heb de moed opgegeven met dat k*t ding, ik gebruik nu die port om m'n mobiel op te laden... :o

controller kan kapot zijn, tijd om usb3 kaartje te kopen

of zet al je virtuele drives eens uit ...

Terug
Naar boven