AndroidHealthClinic

Used to be fat

Musculo

Adolescent bodybuilder
Elite Member
Waardering
235
Lengte
1m80
Bolle was net aan het benchen op MTV, iemand die dat programma kent? Of is het gewoon een van de zovelen 'volg-ze-tijdens-de-afval-race' programmas?

Ik had gehoord dat dat wel een redelijk goed programma is, daar leren ze tenminste meer te eten om af te vallen.

Heb ook wat afleveringen daarvan gezien, ook een keer een gast die de eerste keer in de sportschool meteen 4x100kg wegdrukt.

Heb ook wat afleveringen daarvan gezien, ook een keer een gast die de eerste keer in de sportschool meteen 4x100kg wegdrukt.

Klinkt redelijk absurd, tot je bedenkt dat in zijn neus peuteren hetzelfde is als voor ons een 20kg 'front raise' ofzo :p

Programma eigenlijk nog nooit gezien. :rolleyes:

ik heb wel s een aflevering gezien. Ik vond t wel nice en t was 10x beter dan Made

t komt wel goed situation!

Ya had wat afleveringen gezien, zo'n gast best dik, 1e keer in sportschool en hij benched 5x100KG mind was blown.. stang tikte ook op zijn borst, enzo geen cheat.. 90% van DBB doet er 1 jaar over om 100KG te benchen, isaydwarfed

Ya had wat afleveringen gezien, zo'n gast best dik, 1e keer in sportschool en hij benched 5x100KG mind was blown.. stang tikte ook op zijn borst, enzo geen cheat.. 90% van DBB doet er 1 jaar over om 100KG te benchen, isaydwarfed

was niet eerste keer sportschool ;) was voor t eerst in 3 jaar ofzo dat hij er weer in was

Hier heb je zijn filmpje [Link niet meer beschikbaar] rond de 14de minuut gaat hij bankdrukken;).

• Topic Starter Topic Starter
Hij zegt daarna zelf dat het al een tijd terug is

wtf, 15 jaar en 100kg bp, insane???

Hij weegt zelf over de 100 dus ja.....

Damn wat een beest.. 3 jaar niks doen en dan ff 5x100 neerzetten.

ze zitten gelijk aan de roids bij dat programma

• Topic Starter Topic Starter
Als hij aan de roids zit en hij krijgt dat resultaat ben je toch wel echt genetically ****ed up.

Terug
Naar boven