Fitness Seller

Gevonden Uw Hulp svp

Waardering
1
Lengte
1m63
Massa
58kg
Vetpercentage
10%
Ben een alleenstaande vrouw van bijna 67....woon in Belgische Ardennen
Vandaag op klaarlichte dag overvallen door 3 Arabisch sprekende jongemannen in mijn huis.
Binnen gekomen via de kleine honden ingang in de garage.
Gekneveld en zwaar mishandeld .
Nu doodsbang .
Pepperspray mag niet ! Wat mag dan wel als mijn persoonlijk zelfverdedigings middel/apparaat.
Durf nu zelfs de deur niet te openen voor een postbode .
Er moet toch ergens iets zijn ...om mij te kunnen verweren .
Ik ben tenger gebouwd en reuma patiente !

sterkte

pepperspray kan je gewoon op marktplaats kopen.
Stungun ook wel.

Misschien eens kijken voor een seniorenalarm (ketting).

Een goed afgerichte hond die lekker naast jou ligt te pitten zal die venten in het vervolg wel op een afstand houden.

ZE zouden dat bij mijn vriendin eens moeten proberen als onze 4voeter op haar voetjes ligt te slapen :D:D:D:D

RUN b*ch RUN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool:

Een goed afgerichte hond die lekker naast jou ligt te pitten zal die venten in het vervolg wel op een afstand houden.

ZE zouden dat bij mijn vriendin eens moeten proberen als onze 4voeter op haar voetjes ligt te slapen :D:D:D:D

RUN b*ch RUN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool:

Ze kwamen binnen langs het hondenluik... Misschien maar zo een hond als de jouwe halen dan, al is dat meer beer dan hond ;)

Ben een alleenstaande vrouw van bijna 67....woon in Belgische Ardennen
Vandaag op klaarlichte dag overvallen door 3 Arabisch sprekende jongemannen in mijn huis.
Binnen gekomen via de kleine honden ingang in de garage.
Gekneveld en zwaar mishandeld .
Nu doodsbang .
Pepperspray mag niet ! Wat mag dan wel als mijn persoonlijk zelfverdedigings middel/apparaat.
Durf nu zelfs de deur niet te openen voor een postbode .
Er moet toch ergens iets zijn ...om mij te kunnen verweren .
Ik ben tenger gebouwd en reuma patiente !

Dat er mensen zijn die zich bezig houden met het typen van dit soort onzin, wel een rijke fantasie :)

Dus je bent midden in de nacht overvallen, besluit een account te maken op een bodybuildingforum en dan om 5:47 dit als eerste post te typen?

Is toch logisch... Ze hoopt op een paar bodybuilders om haar te beschermen... Indien ze door het hondenluik kwamen stellen ze weinig voor toch :D
En misschien is het ook wel een overrijpe cougar, dat kan ook

Bericht om 5:47, dus vandaag is dan midden in de nacht

Ze was via Google misschien op de 'Dbb knokploeg' beland. :baard:

Ik kan me voorstellen dat als je zoiets traumatisch overkomt je daar in het midden van de nacht nog mee bezig bent maar om dan op een BB-forum om hulp te vragen vind ik wel een beetje vreemd, alsof wij wapens nodig hebben met al onze guns....

Is dat geen idee voor extra inkomsten? Een DBB knokploeg samenstellen die je kan inhuren? Een beetje zoals The Avengers, X-men, The A-team, Thunderbirds?

DBB are go?

Signalement luid dus een ecto, omdat die door het luikje past?

Is dat geen idee voor extra inkomsten? Een DBB knokploeg samenstellen die je kan inhuren? Een beetje zoals The Avengers, X-men, The A-team, Thunderbirds?

DBB are go?

Ik vraag me vooral af wat de politie haar heeft aangeraden ter bescherming.

Hier is het meer The Asperges, XTC-men, The Gay-team en Ectobirds, helaas.

Terug
Naar boven